۲۶ دی ۱۳۹۳، ۲۲:۴۷
کد خبر: 81467015
T T
۰ نفر
پيروزي تيم كاله جوان مازندران درنخستين ديدارقهرماني مسابقات زيرگروه بسكتبال كشور

ساري - ايرنا - تيم كاله جوان مازندران درنخستين بازي از ديدار نهايي رقابتهاي زيرگروه بسكتبال باشگاه هاي كشور، با پيروزي باارزش خانگي برابر تيم مهرام تهران، به كسب مقام قهرماني در اين مسابقات اميدوارتر شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در آمل، تيم كاله جوان مازندران عصرجمعه در سالن ورزشي آمل با نتيجه نزديك 69 بر 62 تيم مدعي مهرام تهران را شكست داد و گامي نخست را براي قهرماني در اين رقابتها محكم برداشت.

تيم كاله جوان مازندان كه در رقابتهاي گروهي وحذفي در 12 مسابقه شكستي دركارنامه نداشت و با پيروزي برابر همه حريفان خود به ديدار نهايي اين مسابقات صعود كرده بود.

شاگردان جوان و باانگيزه '‌سيدصابرموسوي' دراين ديدار با حمايت پرشور تماشاچيان آملي بازي قابل قبولي را به نمايش گذاشتند و با دفاع خوب روي تور، جلوي موقعيت هاي بازيكنان تيم مهرام را به خوبي بسته و با حركت هاي رو به جلو تيمي و شوت هاي سه امتياز و پرتاب هاي دو امتيازي زيرحلقه با پيروزي زمين مسابقه را ترك كردند.

ديدار دوم و برگشت تيم هاي كاله جوان مازندران و مهرام تهران، جمعه هفته آينده در تهران برگزار مي شود.

دو تيم براي كسب مقام قهرماني مسابقات امسال زيرگروه بسكتبال باشگاه هاي كشور در سه مسابقه به مصاف هم مي روند كه برنده مجموع دومسابقه جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد.

دو تيم كاله جوان مازندران و مهرام تهران پيش از اين و با صعود از مرحله نيمه نهايي اين مسابقات، جواز حضور در مسابقات فصل آينده رقابتهاي ليگ دسته دوم بسكتبال باشگاه هاي كشور را كسب كرده بودند.

مسابقات زيرگروه ليگ بسكتبال باشگاه هاي كشور امسال با حضور 12 تيم در چهار منطقه كشور برگزار شد.ك/3

7327/608

سرخط اخبار استان‌ها