۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۳۶
کد خبر: 81424219
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت خرمشهر:
مبارزه با فساد با شعار و غوغاسالاري محقق نمي شود

آبادان - ايرنا - امام جمعه موقت خرمشهر با اشاره به برگزاري سمينار ملي ارتقا سلامت اداري و مقابله با فساد گفت: مبارزه با فساد با شعار و غوغاسالاري محقق نمي شود.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام 'محمدجواد عادل‌پور' در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته خرمشهر در مسجد جامع اين شهر، با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به اين همايش افزود:فرمايشات معظم له، بيانگر آن است كه در مبارزه با مفاسد اقتصادي تنها شعار كفايت نمي‌كند.

وي ادامه داد:به نظر مي‌رسد برنامه منسجمي براي مقابله با مفاسد اقتصادي وجود ندارد كه اگر وجود داشت امروزه شاهد انباشته شدن پرونده‌هاي فساد اقتصادي نبوديم.

امام جمعه موقت خرمشهر حجم بالاي پرونده‌هاي فساد اقتصادي را نشان از ضعف نهادهاي نظارتي و بي‌برنامگي آنها خواند افزود:لازم است همگان در تحقق فرمان هشت ماده‌اي رهبري اقدام عملي كنند.

وي اجراي قاطع و عادلانه قوانين در مورد مجرمان اقتصادي را از راهكارهاي كاهش فساد در سيستم اداري عنوان كرد و گفت: نهادهاي نظارتي نيز بايد تقويت شده، با مجرمان طبق قانون و بدون ملاحظه و تبعيض برخورد شود.

خطيب جمعه خرمشهر همچنين، راهپيمايي اربعين را مانور بي‌نظير و رزمايش بي‌بديل خواند و افزود:اين راهپيمايي، يك رزمايش، مقابله و عمليات بزرگ فرهنگي عليه دشمنان اسلام است.

وي اجتماع 20 ميليوني زائران حسيني را حاصل مديريت اهل بيت(ع) دانست و گفت:ائمه اطهار با توصيه و تاكيدهاي خود، اين حركت را مديريت كردند و اين اراده تكويني پروردگار براي تحول است.

وي همچنين از توافق براي اتصال خط آهن خرمشهر به بصره در جلسه اخير با سران كشور عراق خبر داد و گفت:در نشست اخير با كشور عراق اتصال راه آهن خرمشهر به بصره تصويب شد و اميدواريم تا سال آينده متصل و براي تردد زوار مورد استفاده قرار گيرد.

547/

سرخط اخبار استان‌ها