۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۲۳:۵۹
کد خبر: 81081740
T T
۰ نفر
آموزش ماندگار و كاربردي و پرورش تدريجي شعار دولت تدبير و اميد است

جيرفت - ايرنا - مدير آموزش و پرورش شهرستان جيرفت گفت: شعار دولت تدبير و اميد در آموزش و پرورش، آموزش ماندگار و كاربردي، پرورش تدريجي و توجه ويژه به فرهنگيان است.

به گزارش ايرنا 'احمد اسكندري نسب' شامگاه دوشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان جيرفت افزود: آموزش و پرورش تنها نهادي است كه به طور مستقيم در خانواده ها حضور دارد و اين وظيفه اين نهاد را بسيار سنگين كرده است.

وي با بيان اين مطلب كه رهنمود هاي رهبر معظم انقلاب چراغ راه و راهنما براي ماست، اظهار كرد: ايشان از مدت ها قبل شبيخون فرهنگي را متذكر شده اند و همه را به آن آگاهي دادند.

اسكندري نسب ادامه داد: ايشان فرمودند، مبارزه براي استقلال فرهنگي از همه استقلال ها بسيار بزرگ تر است.

وي بيان كرد: كار فرهنگي را بايد از مدارس ابتدايي در دانش آموزان نهادينه كنيم و آنها را در مقابل شبيخون فرهنگي بيمه كنيم.

اسكندري نسب با اشاره به فرارسيدن ايام نوروز و سال جديد گفت: همه ساله آموزش و پرورش ميزبان ميهماناني از سراسر كشور بوده و امسال نيز همه امكانات را براي يك ميزباني در شان مردم كشورمان آماده كرده ايم.

وي خاطرنشان كرد: در همين راستا 37 مدرسه كه 235 كلاس را تشكيل مي دهند براي طرح اسكان ميهمانان نوروزي آمماده شده است.

مدير آموزش و پرورش شهرستان جيرفت گفت: سال گذشته اين شهرستان پس از شهركرمان رتبه دوم را در جذب ميهمان داشته است.

اسكندري نسب با بيان اين مطلب كه بخش عظيمي از مدارس شهرستان جيرفت فرسوده و غير قابل استفاده هستند ، افزود: در بخش اسماعيليه شهرستان جيرفت 70 درصد مدارس تخريبي هستند و دانش آموزان در كلاس درس امنيت ندارند.

وي تصريح كرد: در كميته برنامه ريزي شهرستان يك نگاه ويژه اي به مدارس داشته باشند و فضاهاي آموزش و پرورش به نقطه مطلوب برسد.ك/2

7444/2624

سرخط اخبار استان‌ها