۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 80918844
T T
۰ نفر
مجلس به تبعیت از رهبرمعظم انقلاب از تیم مذاكره كننده هسته ای حمایت كند

تهران-ایرنا- نماینده مردم اردكان در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه توافق در ژنو در چارچوب منافع ملی بوده است، گفت: نمایندگان مجلس باید به تبعیت از رهبر معظم انقلاب از تیم مذاكره كننده هسته ای ایران حمایت كنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدرضا تابش» در ادامه جلسه علنی امروز (یكشنبه) مجلس در اخطاری گفت: صبح امروز پنج نفر از نمایندگان مجلس با سلیقه خاص سیاسی، اخطارهایی را مطرح كردند اما تا نوبت به ما شد حجت الاسلام و المسلمین «محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس ادامه اخطارها را قطع كرد.

وی افزود: آنچه در این مذاكرات به دست آمده در سایه حمایت های مردم و رهبر معظم انقلاب بوده است، موضوع پرونده هسته ای ایران زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است و تصمیمات این شورا پس از تایید معظم له اجرا می شود.

وی با یادآوری این كه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاكره كننده حمایت كردند، اضافه كرد: نمایندگان نیز باید به تبعیت از ایشان عمل كنند.

این نماینده مجلس تاكید كرد كه هنوز عرق تیم مذاكره كننده خشك نشده است و نمایندگان مجلس این اظهارات را مطرح می كنند، اگر مجلس در حمایت از تیم مذاكره كننده بیانیه منتشر نمی كند، حداقل این فرزندان انقلاب را تضعیف نكند.

تابش تصریح كرد: همه مسوولان به تیم والیبال و فوتبال ساحلی تبریك گفتند چه قدر خوب بود كه ما به تیم مذاكره كننده نیز تبریك می گفتیم.

وی ادامه داد: عده ای در خارج از كشور صحبت از شكست ایران مطرح می كنند، همراهی با آنان چه معنایی دارد؟

نماینده مردم اردكان در مجلس گفت: ما باید اجازه دهیم تیم مذاكره كننده بهه كشور بازگردد و درمورد تفاهم نامه توضیح دهد، آیا مذاكرات و توافق انجام شده در چارچوب منافع ملی بوده است.

تابش یادآور شد: اگر توافق ایران و 1+5 در چارچوب موافقت نامه های بین المللی باشد باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی در ادامه به سخنان برخی نمایندگان كه به اظهارات مقامات آمریكایی مبنی بر شكست ایران در مذاكرات اشاره كرده بودند، استناد كرد و گفت: چرا به حرف های دشمنان نظام اعتماد می كنید؟ چرا به حرف های دكتر ظریف و «سید عباس عراقچی» از اعضای تیم مذاكره كننده هسته ای ایران استناد نمی كنید؟ چرا به دروغ های استكبار كه می خواهد فضایی علیه ما بسازند، استناد می كنید؟

سیام(3)**9121**9132**1336

سرخط اخبار سیاست