۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۹
کد خبر: 83315680
T T
۰ نفر

نماینده مجلس: جنگ روانی آمریكایی ها به نتیجه نمی رسد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۹
کد خبر: 83315680
نماینده مجلس: جنگ روانی آمریكایی ها به نتیجه نمی رسد

تهران-ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نخواهد شد و جنگ روانی كه آمریكایی‌ها به راه انداختند به نتیجه نخواهد رسید.

مصطفی كواكبیان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شنیده ها حاكی از آن است كه بین پمپئو و جان بولتون در خصوص جنگ با ایران اختلاف عقیده وجود دارد.
وی افزود: آنها به خوبی می دانند كه شروع جنگ با آنها است و به هیچ عنوان كنترلی بر پایان محدوده، دامنه و منطقه جنگ نخواهند داشت.
عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ادامه اظهار داشت: همه مسئولین باید هوشیار باشند و در جهت جلب رضایت حداكثری مردم گام بردارند.
كواكبیان گفت: برای تقویت انسجام داخلی باید تلاش كنیم و حفظ وحدت داخلی را در اولویت قرار بدهیم.
وی عنوان كرد: امروز زمانی نیست كه برای همدیگر خط و نشان بكشیم و به دنبال انتقام گیری باشیم.
نماینده مجلس با اشاره به اهمیت نقش رسانه های در حفظ آرامش فضای سیاسی كشور خاطر نشان كرد: در پی خرابكاری بندر فجیره برخی از روزنامه ها تیترهایی زدند كه نشان از خوشحالی ما از خرابی بندر فجیره است كه نظر با وزارت امور خارجه كشور ما مغایر بود.
كواكبیان تاكید كرد: باید توجه داشته باشیم كه سیاست های وزارت امور خارجه را وارونه منعكس نكنیم.
نماینده مردم تهران در ادامه به مسایل و مشكلات در شهرستان پردیس اشاره كرد و گفت: شهرستان پردیس شرایط ویژه و مشكلات ویژه تری دارد برخی موارد كه در سطح كشوری و برخی ملی است كه نمایندگان حوزه انتخابیه در حال پی گیری و مرتفع كردن آنها هستند.
وی خاطر نشان كرد: در این جلسه مشكلات زیادی از جمله ؛ بهداشت و درمان، تعیین بخش مركزی ، ارتقا جایگاه و رتبه شهرستان ، شهر شدن بخش جاجرود، ارزش افزوده ، تعلل بانكها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی، تعیین تكلیف اسناد ثبتی در شهر بومهن، مشكل محیط زیست، از سوی مسئولین و روسای ادارت مطرح شد.
وی گفت: روز 29 اردیبهشت جلسه ای در استانداری با حضور استاندار، مسولین اجرایی و نمایندگان حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد و در این نشست در وقت تعیین شده مشكلات شهرستان پردیس، شمیرانات و سایر شهرهای حوزه انتخابیه طرح و بررسی خواهد شد.
كواكبیان تاكید كرد: پی گیر ردیف بودجه تخصیصی شهرستان پردیس هستیم تا حقی از این شهرستان تضییع نشود.
گفتنی است در این جلسه شورای اداری نمایندگان حوزه انتخابیه؛ فاطمه ذوالقدر، علیرضا بادامچی، سید فرید موسوی ، علی نوبخت حقیقی، نماینده دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و فرماندار و سایر روسای ادارت حضور داشتند .
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348

سرخط اخبار سیاست