۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83311563
T T
۰ نفر
رضايتمندي مردم را با مشاركت بسيج و سپاه فراهم مي كنيم

كرج - ايرنا - رئيس شوراي اسلامي شهر كرج با اشاره به ظرفيت هاي بسيج و سپاه براي پيشبرد برنامه هاي عمراني گفت: رضايتمندي شهروندان را با مشاركت بسيج و سپاه فراهم مي كنيم.

به گزارش ايرنا، عباس زارع روز يكشنبه در نشست علني شوراي شهر كرج كه با حضور فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفيت‌هاي بسيج و سپاه و همكاري با شوراي شهر مي‌توانيم براي رضايت شهروندان گام‌هاي بزرگي برداريم.
وي با اشاره به تروريست خواندن سپاه توسط آمريكا ، گفت: مديريت شهري كرج داراي موضع روشن و شفاف در خصوص مسائل كشور است و بار ديگر اين اقدام دشمنان را محكوم مي‌كند.
زارع افزود: اميد است اين افتخار را داشته باشيم كه همواره در كنار سپاه باشيم.
رئيس شوراي شهر كرج گفت: شوراي شهر همواره در صف مقدم خدمت به شهروندان است و اقدامات مديريت شهري موجب رضايت شهروندان و آثار بزرگي براي كشور و نظام دارد.
منصور وحيدي نايب رئيس شوراي شهر كرج باقدرداني از اقدامات سپاه به‌ويژه در حوزه‌هاي فرهنگي و جهادي گفت: شوراي شهر بر مبناي وفاق و همدلي با ساير دستگاه‌ها و نهادها گام برمي‌دارد.
وي با تأكيد بر اينكه بحث شفاف‌سازي حوزه‌هاي كاري و خدماتي را در شوراي پنجم دنبال كرده‌ايم، گفت: به‌تبع مباحث ايجاد درآمد و در كنار آن هزينه از وظايف شهرداري است اما حمايت دستگاه‌هاي نظارتي هم در اين مورد به‌سلامت مجموعه شورا و كمك به اخذ تصميمات سازنده در شوراي شهر كمك كرده است.
7410/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها