۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۵۸
کد خبر: 83309778
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: اقدام دولت در برابر آمریكا خواست مردم ایران است

تهران- ایرنا- نماینده مردم پاكدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام جدید دولت در برابر زیاده خواهی های آمریكا خواست تمامی مردم ایران است.

محمد قمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این كه ما همواره بنا بر دستور خداوند در قرآن كریم، از مشركین و افرادی كه معاند با اسلام هستند، برائت می جوئیم ، جزو دستورات دینی ماست و مردم ایران هیچ گاه در این امر كوتاهی نكرده اند.
وی اظهار داشت: امروز كه آمریكای جنایتكار و اذناب آن با تمام قدرت به جنگ با اسلام برخاسته و كمر به نابودی ارزش های اسلامی بسته اند، همه مسلمانان وظیفه دارند تا غیرت دینی خود را نشان داده و در برابر ترفندهای جدید آمریكا مقابله كنند.
عضو كمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام دولت و شورای عالی امنیت ملی در مقابله با توطئه آمریكا گفت: مردم همواره از مسئولان و دولت می خواهند كه در برابر آمریكا، عكس العملی قوی از خود نشان دهند و اقدام جدید دولت در اصل خواست تمامی مردم در برابر زیاده خواهی های استكبار جهانی است.
وی تصریح كرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ضد آمریكایی امروز این پیام را به جهانیان مخابره كرد كه مردم ایران برای دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فقیه حاضرند همچون دوران هشت سال دفاع مقدس بار دیگر از جان خود گذشته و عزت و اقتدار اسلام را بار دیگر به اثبات برسانند.
قمی گفت: حضور در مردم در راهپیمایی و سر دادن شعار مرگ بر آمریكا كمترین اقدامی است كه در برابر زیاده خواهی استكبار صورت گرفته است، آمریكا دشمن بشریت، آزادی و استقلال ملت های آزده است، مردم با راهپیمایی امروز اقدام دولت علیه آمریكا را تأئید كردند و اعلام داشتند كه مردم نیز در سایه وحدت و همدلی، زمینه تحقق وعده خداوند در پیروزی متقین را فراهم می كنند.
تهرام/7254//1348
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست