۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۵۹
کد خبر: 83308028
T T
۰ نفر

مسئول ورزشی: هاكی قابلیت جذب گردشگر دارد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۵۹
کد خبر: 83308028
مسئول ورزشی: هاكی قابلیت جذب گردشگر دارد

تهران- ایرنا- رئیس هیات هاكی استان تهران بابیان اینكه توسعه زیر ساخت این رشته ورزشی می تواند زمینه حضور مسافران خارجی را در این ورزش را فراهم كند گفت: هاكی می تواند باعث رونق بخش گردشگری ورزشی شود.

مسعود مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر یكی از راههای جذب گردشگر توسعه و تجهیز زیر ساخت های ورزشی در كشور است چرا كه ظرفیت ورزشی كشورمان می تواند منابع خوبی برای ورود گردشگران باشد.
وی با بیان اینكه 16باشگاه در سطح استان تهران دایر هستند تصریح كرد: پیست های یخ (ایس باكس) مجموعه ایران مال، مجموعه بوم باكس باشگاه انقلاب می توانند در آینده به عنوان قطب های ورودی گردشگری مطرح شوند.
رئیس هیات هاكی استان تهران با بیان اینكه پیست و مجموعه های هاكی تهران طبق استانداردهای جهانی است گفت: با استعداد یابی و توسعه این ورزش در چند سال اخیر شاهد حضور پرشور خانواده ها و جوانان در این ورزش هستیم.
مختاری به جایگاه ورزش هاكی تهران در سطح كشور اشاره كرد و گفت: سال گذشته تیم مردان و زنان تهران توانست پس از هشت سال جایگاه سوم و چهارم كشور را به خود اختصاص دهد.
در حال حاضر گردشگری های سلامت(درمان و پزشكی)، ورزشی و طبیعت گردی از جمله رویكرد های متولیان امر سازمان گردشگری بوده تا بتوان از این ظرفیت ورودی آمار گردشگران را تقویت كرد.
ورزش هاكی از قدیمی‌ترین انواع بازی‌های توپ و چوب است كه از نمونه های آن می توان به هاكی داخل سالن، روی چمن، روی یخ، رولر(كواد)، اسكیت هاكی و روی یخ معلولان ذكر كرد.
تهرام/7247//6139
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش