۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبر: 83301854
T T
۰ نفر

آتش سوزي در كاشمر منجر به سوختن سه هزار جفت كفش شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبر: 83301854
آتش سوزي در كاشمر منجر به سوختن سه هزار جفت كفش شد

مشهد- ايرنا- مسئول آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كاشمر گفت: در پي بروز آتش سوزي در يكي از پاركينگهاي مسكن مهر اين شهرستان سه هزار جفت كفش كه به صورت غير استاندارد نگهداري مي‌ شد در آتش سوخت.

امير نژاد رحيم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از اطلاع از اين آتش سوزي بلافاصله نيروهاي امداد و نجات آتش نشان به محل اعزام و شروع به اطفاء حريق كردند اما به علت اطلاع رساني دير هنگام، در زمان رسيدن نيروها به محل آتش سوزي تمامي كفشهاي انبار شده در اين محل در آتش سوخته بود.
وي ادامه داد: به جز دو در، باقي در‌هاي پاركينگ اين مجتمع به يكديگر جوش داده شده و مسدود بود لذا همزمان با برش در‌ها از پشت پنجره هم اطفاء حريق صورت گرفت.
مسئول آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كاشمر گفت: با توجه به اينكه كفشها ‌روي هم انبار شده بود و بايد جا به جا مي‌شد سريعا بيل مكانيكي به محل اعزام و پاركينگ تخليه شد.
نژاد رحيم افزود: در اين حادثه خسارت بسياري به صاحب كفشها و نيز به مجتمع مسكوني وارد شد به طوري كه هم اكنون به علت ذوب سيمها برق اين مجتمع قطع است.
وي ادامه داد: با بررسيهاي صورت گرفته مشخص شد هيچ عامل جرقه زني در محل موجود نبوده است و اين احتمال كه از ماده افزودني همانند بنزين در اين آتش سوزي استفاده شده باشد و آتش سوزي عمدي بوده باشد تقويت شد.
كاشمر در فاصله 228 كيلومتري جنوب غرب مشهد قرار دارد.
12922/ 7497

سرخط اخبار استان‌ها