۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱
کد خبر: 83301784
T T
۰ نفر
سرمربي تيم بسكتبال نفت: فكر حضور در فينال را هم نمي كرديم

تهران- ايرنا- سرمربي تيم بسكتبال پالايش نفت آبادان با تمجيد از عملكرد بازيكنانش در اين فصل گفت: كسي فكر نمي كرد به فينال برسيم چه برسد به اينكه قهرمان ليگ شويم.

به گزارش ايرنا، نفت آبادان هفته گذشته در چهارمين فينال ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور در آبادان، به سومين پيروزي خود برابر شهرداري گرگان دست يافت تا در مجموع با پيروزي 3 بر يك مقابل اين تيم، براي نخستين مرتبه قهرمان ليگ شود.
اين نخستين قهرماني نفت آبادان پس از دو نائب قهرماني و يك چهارمي در ليگ برتر‌ بسكتبال است. شهرداري گرگان نائب قهرمان و پتروشيمي و‌ شيميدر نيز به طور مشترك سوم شدند.
«حماد سامري» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشي ايرنا، درباره قهرماني تيمش در ليگ برتر بسكتبال اظهار داشت: به نظرم بازيكنان كاري بزرگ انجام دادند. آنها يك دل شده بودند تا قهرماني را بدست آورند و در خانه نيز به اين هدف مهم رسيدند. پيروزي ما در ديدار نخست فينال اتفاق بزرگي بود كه باعث شد با شرايط بهتري به سمت قهرماني برويم.
سرمربي تيم بسكتبال نفت آبادان با اشاره به پيش بيني اهالي بسكتبال قبل از فينال ليگ برتر بيان كرد: شايد كمتر كسي پيش بيني مي كرد كه نفت آبادان امسال به فينال برسد. قهرماني كه هيچ، بلكه حضور در فينال هم قابل پيش بيني نبود اما بازيكنان ما از همين فضا انگيزه بيشتر گرفتند تا خودشان را ثابت كنند.
او ادامه داد: يكي از اصلي ترين دلايل موفقيت ما نبود فشار رواني روي تيم بود و سعي كرديم با مديريت بازيكنان تنها به سمت آنچه كه مي خواهيم حركت كنيم. به نظرم بازيكنان من با قدرت كار كردند و در نهايت مزد تلاش خود را گرفتند.
سامري گفت: شهرداري گرگان تيم توانمندي است. اين تيم وقتي به فينال رسيد نشان داد كه ظرفيت زيادي دارد. از طرف ديگر هواداران اين شهر فوق العاده هستند. حضور دو تيم پرهوادار در فينال اتفاق بزرگي بود و به نظرم شرايط مناسبي رقم زد. بازي ها نيز كيفيت خوبي داشت.
وي همچنين در خصوص شرايط حضور اين تيم در رقابت هاي باشگاههاي غرب آسيا و جام باشگاههاي آسيا گفت: امسال بدون بازيكن خارجي و با تركيبي از بازيكنان ايراني به قهرماني رسيديم اما براي موفقيت در رقابت هاي بين المللي نيازمند حمايت بيشتر هستيم. بايد تقويت شويم تا نتايجي شايسته براي شهر آبادان كسب كنيم.
ورزشي**9219**1067**

سرخط اخبار ورزش