۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹
کد خبر: 83301069
T T
۰ نفر

افزایش 3.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی كشور

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹
کد خبر: 83301069
افزایش 3.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی كشور

تهران- ایرنا- مركز مدیریت راههای كشور اعلام كرد: كل ترددهای ثبت ‌شده در محورهای برون‌ شهری در شبانه روز گذشته، نسبت به روز قبل 3.7 درصد افزایش یافت.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر كشور اكنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذكر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی كشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 13.4 درصد، اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و كمترین تردد بین ساعت های 4 تا 5 صورت پذیرفته كه هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب كنند.
بر گزارش های منتشر شده، محورهای آزادراه كرج - تهران و نیز آزادراه كرج - قزوین دارای بیشترین حجم تردد در 24 ساعت گذشته بودند.

** محدودیت های ترافیكی
در محور كندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت از مرزن آباد به سمت كرج بصورت یكطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعكس كماكان ممنوع است.
در محور هراز نیز، تردد كلیه تریلرها كماكان ممنوع است و تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه سیزدهم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

** محدودیت تردد بدلیل عملیات كارگاه جاده‌ای:
الف) تهران و محورهای منتهی به آن:
1- آزاد راه تهران– كرج– قزوین(باند جنوبی)، واقع دراستان البرز، از مورخ 15 اردیبهشت تا 13 شهریور 98، از ساعت 23 تا چهار روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز روزهای پنجشنبه، جمعه، روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لكه گیری،حد فاصل امام زاده طاهر (كیلومتر 31) تا گرمدره (كیلومتر 13)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
2- آزاد راه تهران– كرج– قزوین(باند جنوبی)، واقع دراستان البرز، از پانزدهم اردیبهشت تا سیزدهم شهریور 98، روزهای شنبه از ساعت 14تا 18، روزهای یكشنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 هر هفته بجز روزهای پنجشنبه، جمعه، روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لكه گیری،حد فاصل تیر شماره 1180(ابتدای حوزه محدوده آبیك) تا تیر شماره 200 (محدوده گرمدره) تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
اقتصام**9206**9189

سرخط اخبار اقتصاد