۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲
کد خبر: 83297285
T T
۰ نفر
نصرتي: بازي فردا براي تراكتورسازي حساس‌تر از پرسپوليس است

تهران - ايرنا - پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مسابقه فرداي پرسپوليس و تراكتورسازي، براي تيم تبريزي حساس‌تر است.

محمد نصرتي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با اشاره ديدار پيش رو پرسپوليس و تراكتورسازي گفت: قطعا بازي حساسي در پيش است چرا كه پرسپوليس براي قهرماني مي جنگد و تراكتورسازي با وجود اينكه در سه بازي اخير امتياز از دست داده اما براي كسب سهميه مي جنگد و به همين خاطر اين بازي به مراتب براي تراكتورسازي سخت تر است.
وي افزود: تراكتورسازي براي كسب سهميه مي جنگد و از طرفي با برد برابر پرسپوليس قصد دارد ناكامي هاي اخيرش را جبران كند. از طرفي بازيكنان دوست ندارند كه مقابل هوادارانشان بازنده باشند و به همين خاطر با تمام وجود برابر پرسپوليس به ميدان خواهند رفت.
بازيكن پيشين پرسپوليس گفت: من هم در پرسپوليس و هم در تراكتورسازي حضور داشتم و با هر دو تيم هم قهرماني به دست آوردم. با اخلاق و شرايط مردم تبريز هم آشنا هستم. هواداران تراكتورسازي پرشور هستند آنها روي يكسري شعارهاي هواداران حساس هستند و نبايد آنها را تحريك كرد. هواداران فوتبال بايد تيم خودشان را تشويق كنند و به تيم حريف كاري نداشته باشند.
نصرتي در مورد شانس قهرماني پرسپوليس هم گفت: برانكو در اين چند سال با پرسپوليس نتايج بي نظيري گرفت. با توجه به يكسري كارشكني ها بايد به مجموعه پرسپوليس و در راس آن كادر فني دست مريزاد گفت. الان شرايط تيم روي كاغذ بهتر است و گزينه اصلي قهرماني هستند. اختلاف امتياز هم تكليف را به نوعي روشن كرده است.
ورزشي**9463**2024

سرخط اخبار ورزش