۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸
کد خبر: 83294638
T T
۰ نفر
آگاهي سياسي پاسداران نقطه قوت سپاه است

تبريز-ايرنا- مسئل نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا با بيان اينكه نبود آگاهي سياسي و بصريت افزايي منجر به شكست در مواقع پيروزي مي شود، داشتن اين دو عنصر مهم در ميان پاسداران را نقطه قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برشمرد.

حجت الاسلام حسن كاملي فر روز يكشنبه در مراسم گراميداشت هفته عقيدتي- سياسي در سپاه ناحيه سراب، اظهار داشت: البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هيچ گاه تحت تاثير القائات منفي دشمنان قرار نمي گيرد و بزرگترين افتخار پاسداران، تحت امر ولي فقيه بودن آنهاست.
وي افزود: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز بيش از هر زمان ديگري در آمادگي رزمي، روحي و رواني قرار دارد و به لحاظ دفاعي، تجهيزاتي، معنوي و اعتقادي نيز سپاه در سطح بسيار بالائي بوده و از امكانات پيشرفته و مدرني برخوردار است، اما بايد توجه داشت كه قدرت اصلي سپاه مكتبي بودن و اعتقادي بودن آن است.
حجت الاسلام كاملي فر با بيان اينكه سپاه در سال هاي پس از انقلاب در عرصه هاي نظامي، امنيتي، فرهنگي و سياسي كارنامه هاي درخشان از خود به جاي گذاشته و توانسته بسياري از توطئه ها و فتنه هاي دشمنان را خنثي كند، يادآوري كرد: همين موضوع سبب خشم و كينه دشمنان از اين نيروي عظيم مردمي و وفادار به نظام و ملت شده است.
وي حضور سپاه در مرزها و خارج از كشور را موجب اقتدار نظام در سطح بين المللي عنوان و اضافه كرد: امروز سپاه در عرصه اقتصاد نيز براي مقابله با تحريم ها در ميدان عمل است و هرجا كه انقلاب نياز به خدمت داشته باشد سپاه در آن حضور خواهد يافت كه حضور سپاهيان در حادثه سيل نشات گرفته از اخلاص بسيج و سپاه مي باشد.
حجت الاسلام كاملي فر به پروژه سپاه هراسي در كنار ايران هراسي توسط استكبار جهاني در منطقه اشاره كرد و گفت: چون نظام سلطه به قدرت واقعي سپاه در دفاع از حريم ملت و كشور و دستاوردهاي انقلاب اسلامي به خوبي آگاهي دارد همه اين تخريب ها و تهديدها و قرار دادن سپاه در ليست تروريستي ناشي از همين نقش بر آب كردن نقشه هاي نظام استكبار است.
وي با اشاره به اهتمام جدي سپاه به نهادينه سازي مسايل ديني و عقيدتي در بين پاسداران، اظهار داشت: توجه به مسايل معنوي، عقيدتي و ديني در مجموعه هاي سپاه جزو اولويت هاي اصلي است.
حجت الاسلام كاملي فر يادآوري كرد: بايد توجه داشت معنويتي كه در انسان بصيرت، روحيه حماسي و مبارزه و تشخيص حق و باطل ايجاد نكند معنويت نيست و مورد تاييد ائمه اطهار (ع) هم نخواهد بود.
3038.3071

سرخط اخبار استان‌ها