۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴
کد خبر: 83287600
T T
۰ نفر
تقويت بنيان خانواده بهترين روش مقابله با تهاجم دشمنان است

كرج - ايرنا - مديركل دفتربرنامه ريزي،آموزش و توسعه مشاركت ها معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تقويت بنيان خانواده بهترين روش مقابله با تهاجم دشمنان است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدعلي خسروي روز دوشنبه در همايش نقش خانواده در گسترش سبك زندگي ايراني - اسلامي در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي البرز با بيان اينكه اختلافات خانوادگي در جامعه افزايش يافته، اظهار داشت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي انتظار ما اين بوده و هست كه با بهره گيري از روايات و روش اولياء جامعه بهتري داشته باشيم.
وي اضافه كرد: پدر و مادر مربي هستند و يك مربي بايد فرزند خود، خواسته ها و انگيزه هايش را بشناسد، به دنيا آوردن فرزند براي پدر و مادر كافي نيست بلكه به عنوان يك مربي بايد تمام شخصيت فرزندان خود را درك كند.
خسروي گفت: با مديريت درست مي توانيم زندگي را ساخته و فرزندان خوبي را نيز تربيت كنيم، در اين ميان بايستي سبك زندگي بزرگان را نيز ياد گرفته و از روش آنان فرزندان خوبي را تحويل جامعه بدهيم.
وي با اشاره به سبك زندگي همسر حضرت امام خميني(ره) اظهار داشت: همسر امام(ره) با وجود اينكه در خانواده اي ثروتمند پرورش يافته بود اما چندين سال با شرايط سخت زندگي امام خميني(ره) زندگي كرد و توانست فرزندان بسيار خوبي پرورش دهد.
خسروي گفت: تلخي و شيريني در تمامي زندگي ها وجود دارد اما مهم اين است كه بتوانيم زندگي را مديريت، آن را ساخته و فرزندان خوبي تربيت كنيم.
7414/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها