۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱
کد خبر: 83283426
T T
۰ نفر
ارتش جمهوري اسلامي يكي از اركان مهم و با اقتدار انقلاب است

زاهدان- ايرنا- نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران مايه عزت دين، ايجاد امنيت، سربلندي جامعه و يكي از اركان مهم و با اقتدار انقلاب به شمار مي آيد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين مصطفي محامي روز پنجشنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح زاهدان اظهار داشت: اقتدار امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران مثال ‌زدني است.
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان ادامه داد: ارتش جمهوري اسلامي ايران با توجه به جايگاه اسلامي كه دارد از همان ابتداي انقلاب همواره مورد توجه و هجمه دشمن بوده است.
وي بيان كرد: در معارف ديني همواره به نقش ارتش و حفظ امنيت توجه شده و فرمايشات امام علي (ع) در اين باره يكي از مهمترين بيانات است.
امام جمعه زاهدان تصريح كرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به درستي در دفاع از ارتش جمهوري اسلامي ايران ايستادند و با تشكيل سپاه و بسيج در كنار ارتش جبهه دفاع از كشور را تقويت كردند.
حجت الاسلام و المسلمين محامي با بيان نقش ارتش در حوزه هاي دفاع، سازندگي و خدمت رساني به مردم اظهار داشت: ارتش جمهوري اسلامي ايران به درستي با حضور در مناطق زلزله زده و سيل زده كشور كار خدمت رساني به مردم را انجام دادند كه بسيار جاي قدرداني دارد.
به گزارش ايرنا نيروهاي مسلح در پايان اين آيين از مقابل كلام الله مجيد، تمثال بنيانگذار انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا رژه رفتند.
آيين سان و رژه نيروهاي مسلح همزمان با روز ارتش در شهرستانهاي خاش، زابل، بندر كنارك در سواحل جنوبي سيستان و بلوچستان و شهرستان ايرانشهر در جنوب استان برگزار شد.
9914**3213

سرخط اخبار استان‌ها