۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲
کد خبر: 83266393
T T
۰ نفر
رونالدو در نظرسنجي بهترين گل آكروباتيك قافيه را به كراوچ باخت

تهران - ايرنا - گل قيچي برگردان «پيتر كراوچ» مهاجم اسبق ليورپول مقابل گالاتاسراي با كسب 56 درصد آراء در نظرسنجي توييتري يوفا، با ربودن گوي سبقت از گل فصل گذشته «كريسيتانو رونالدو» به يوونتوس به عنوان برترين گل آكروباتيك ليگ قهرمانان شناخته شد.

به گزارش ايرنا، شبكه فاكس اسپورتس روز شنبه نوشت: اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) با برگزاري نظرسنجي در حساب توييتر خود از هواداران خواست تا بهترين گل آكروباتيك زده شده توسط بازيكنان را در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا انتخاب كنند كه در كمال تعجب گل قيچي برگردان فصل گذشته «كريسيتانو رونالدو» به يوونتوس نتوانست حداكثر آراء را كسب كند.
در اين نظرسنجي به جز قيچي برگردان رونالدو، گل قيچي برگردان مضحك «گرت بيل» به ليورپول در فينال ليگ قهرمانان سال گذشته، گل آركوباتيك «ماريو مانژوكيچ» هم تيمي كنوني رونالدو در يوونتوس به رئال در فينال فصل گذشته و همچنين قيچي برگردان استثايي «پيتر كروچ» مهاجم اسبق تيم ليورپول مقابل گالاتاسراي به عنوان نامزدهاي برترين گل آركوباتيك معرفي شده بود.
در پايان اين نظرسنجي، گل «پيتر كراوچ» بيشترين آراء را به خود اختصاص داد كه البته اين اتفاق تا پيش از اينكه مهاجم لاغر اندام اسبق قرمزها با انتشار توييتي از هواداران بخواهد به وي راي دهند، رخ نداد.
كراوچ كه به عنوان فردي شوخ طبع در شبكه هاي مجازي شناخته مي شود پس از انتشار پست توييتري خود، با كسب 56 درصد آراء برنده نظرسنجي اعلام شد و رونالدو با اختلافي فاحش ( 26 درصد) در جايگاه دوم قرار گرفت و بيل و مانژوكيچ نيز به ترتيب با 15 و 5 درصد آراء عنوان سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذكر است گل رونالدو به يوونتوس در تورين به نوعي نقطه عطف مهاجم پرتغالي بود چرا كه تشويق هاي ايستاده هواداران ميزبان پس از به ثمر رسيدن آن، رونالدو را براي جدايي از رئال و پيوستن به بانوي پير مصمم كرد.
ورزشي**3991**2024

سرخط اخبار ورزش