دعای جامعه‌ ورزش برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در سانحه‌ بالگرد

تهران- ایرنا- جامعه ورزش کشورمان همراه با سایر اقشار مردم برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهانشان در سانحه بالگرد دست به دعا برمی‌دارند.

به گزارش ایرنا، وزارت ورزش و جوانان یکشنبه شب در بیانیه‌ای از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان ایران اسلامی خواست که همراه با دیگر اقشار جامعه برای سلامتی رئیس جمهور دولت مردمی و همراهان دست به دعا بردارند.

در این بیانیه آمده است: «همزمان با شب میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر حادثه برای بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی، وزارت ورزش و جوانان از جامعه‌ی مخاطب خود خواست برای سلامتی خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و دیگر خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این سانحه حضور داشتند، در سراسر کشور دست به دعا بردارند.»

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز به منظور افتتاح سد مشترک «قیز قلعه‌سی» در نقطه صفر مرزی و بر روی سد رودخانه ارس حاضر شد و با همراهی «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور آذربایجان از بخش‌های مختلف این سد دیدن و این سد را به صورت رسمی افتتاح کرد.

رئیس‌ دولت مردمی سپس برای افتتاح پروژه ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز عازم این شهر شد اما متاسفانه بالگرد وی و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظان، از جمله همراهان آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا در این بالگرد بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha