۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷
کد خبر: 83261666
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

رئیس جمهوری در تماس با استاندار مركزی وضعیت استان را جویا شد

اراك - ایرنا - رئیس جمهوری دقایقی پیش ( دوشنبه) در تماس تلفنی با استاندار مركزی آخرین وضعیت استان در پی بارش های روزهای گذشته را پیگیری كرد.

به گزارش ایرنا، دكتر « حسن روحانی» دقایقی پیش در این تماس از زحمات استاندار و اعضای ستاد بحران، دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و اجرایی قدردانی كرد و خواستار استمرار آماده ‌باش تا حصول اطمینان از آرامش وضعیت جوی در استان شد.
استاندار مركزی در این خصوص به ایرنا گفت: رئیس جمهوری بر آماده باش كامل نیروهای امدادی و خدماتی در استان تاكید كردند.
سید علی آقازاده بیان كرد: ستاد بحران استان مركزی در مركز استان و سایر شهرستان ها به ریاست فرمانداران از روزهای گذشته تشكیل شده است.
وی ادامه داد: با وجود بارش های شدید در روزهای اخیر، مدیریت بحران در این استان به شكل هدفمند دنبال شد تا از بروز خسارت های احتمالی تا حد ممكن پیشگیری شود.
آقازاده افزود: آخرین وضعیت استان مركزی در پی بارش های اخیر و جزئیات مدیریت بحران در شرایط كنونی به رئیس جمهوری اعلام شد.
استاندار مركزی از شهروندان درخواست كرد با توجه به حجم بارش ها و سرریز شدن سدها و بندها از اسكان در حاشیه رودخانه ها و آبگیرها خودداری كنند.
از ابتدای فعالیت سامانه بارشی سیل آسا تاكنون گزارشی از تلفات جانی در استان مركزی گزارش نشده است.
سامانه قدرتمند كم فشار بارشی از اوایل بامداد یكشنبه فعالیت خود را در استان مركزی آغاز گرده و تا پایان روز دوشنبه پیش بینی شده كه حدود 100 میلیمتر بارش در این خطه داشته باشد.
3017/3075

سرخط اخبار استان‌ها