۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبر: 83261440
T T
۰ نفر
12 فروردين عيد بزرگ ملت ايران است

يزد - ايرنا - رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد گفت: 12 فروردين سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، عيد بزرگ ملي و مذهبي ملت است و بايد در تاريخ زنده بماند.

حجت الاسلام محمد فخرالديني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين روز تاريخي و سرنوشت ساز، ملت فهيم با پيروي از امام راحل به جمهوري اسلامي راي آري دادند.
وي ادامه داد: يوم الله 12 فروردين 1358 را بايد نقطه عطف و تاريخي ملت ايران در حراست از ثمره ارزشمند و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي ذكر كرد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يزد تصريح كرد: اين روز ماندگار را بايد زمينه اصلي رسيدن كشور و ملت به استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بعد از سالها تلاش، ايثار و ايمان در سايه دين دانست.
به گفته فخرالديني، مردم ولايي ايران اسلامي در اين روز بزرگ، تشكيل حكومت اسلامي را تاييد و بر تحقق ارزشهاي معنوي و تداوم راه شهيدان سرفراز پافشاري كردند.
وي با تبيين دستاوردهاي نظام اسلامي در 40 سال گذشته بر حفاظت از آنها و مقابله با توطئه هاي استكبارجهاني تاكيد كرد و تلاش براي اجرايي شدن گام دوم انقلاب بر اساس منويات مقام معظم رهبري را يك وظيفه بزرگ در برهه كنوني براي مردم و مسئولان ذكر كرد و از همگان خواست با وحدت براي تحقق آن بكوشند.
همه‌پرسي حكومت جمهوري اسلامي ايران در روزهاي 10 و 11 فروردين 1358 در سراسر ايران برگزار و 98.2 واجدان شركت در همه‌پرسي با دادن راي آري با برقراري حكومت جمهوري اسلامي موافقت كردند.
7536/ 6014/

سرخط اخبار استان‌ها