۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶
کد خبر: 83259914
T T
۰ نفر

كاپيتان پرسپوليس: مشكلات ما بايد حل شود

۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶
کد خبر: 83259914
كاپيتان پرسپوليس: مشكلات ما بايد حل شود

تهران - ايرنا - سيد جلال حسيني كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمرين در چمن مصنوعي و پرداخت هاي ناقص مالي قراردادها از جمله مشكلاتي است كه بايد زودتر نسبت به حل آنها اقدام كرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، حسيني پس از پيروزي سرخپوشان در هشتاد و نهمين شهرآورد پايتخت در جمع خبرنگاران افزود: مديرعامل باشگاه(ايرج عرب) براي طرف شدن اين مشكلات قول هايي دادند كه اميدواريم به زودي اجرايي شود.
وي گفت: تيم ما به رغم خستگي و وضعيت نامناسب زمين تمرين با جنگندگي و تلاش زياد مقابل استقلال بازي كرد و خوشحاليم كه 3 امتياز بازي را كسب كرديم.
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار مقابل استقلال كه در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور برگزار شد، افزود: از حضور و حمايت همه هوادران حاضر در ورزشگاه تشكر مي كنيم و اين پيروزي مقابل تيم پرقدرت استقلال مبارك آنها باشد.
حسيني ادامه داد: تيم استقلال پس از دريافت گل براي جبران آن خيلي تلاش كرد ولي ما موفق شديم بازي را اداره كنيم و درنهايت پيروز اين بازي مهم شويم.
وي در باره داوري در اين ديداراظهار داشت: داوري كه پشت دروازه ما مستقر شده بود گفت در صحنه پنالتي چيزي نديدم ولي درگيري بازيكنان شديد بود و اين موضوع را قبول دارم اما مطمئن باشيد اين درگيري ها همچنان ادامه خواهد داشت.
بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس به قهرماني در ليگ هجدهم اشاره كرد و افزود: ديدار مهمي مقابل پيكان در ليگ برتر داريم و پس از آن بايد در ليگ قهرمانان آسيا برابر الاهلي عربستان بازي كنيم كه قطعا اين مسابقات فرسايشي است. از طرفي تمرين در زميني كه پر آب است و كيفيت لازم را ندارد به روند ما ضربه مي زند اما هدف همه بازيكنان قطعا قهرماني است و اميدوارم به اين روند موفق ادامه دهيم.
ورزشي**9029** ع - ت-**2024

سرخط اخبار ورزش