۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
کد خبر: 83258728
T T
۰ نفر
مصوبات مربوط به سيل هرچه زودتر محقق شود

ساري - ايرنا - نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري با قدرداني از حضور رييس جمهوري در مناطق سيلزده مازندران و گذراندن مصوبات مختلف براي جبران خسارت ها ، گفت : از دولت محترم مي خواهم تا مصوبات مربوط به سيل را هرچه زود تر محقق كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله نور الله طبرسي در خطبه هاي نماز جمعه ساري افزود : اجراي بسياري از مصوباتي كه در گذشته در موارد مشابه وجود داشته يا به دليل حجم كار مسئولان به طول انجاميده و يا حتي به فراموشي سپرده شد ولي اميدوارم مصوبات مربوط به سيل مازندران با توجه به عمق فاجعه و خسارات فراوان بزودي اجرايي شود.
وي با قدرداني از صبر و تحمل سيلزدگان و ورود همگاني مردم مازندران از ابتداي وقوع سيل براي كمك رساني به هم استاني هاي خود ، گفت : از مسئولان استاني و كشوري و بويژه رهبر معظم انقلاب براي صدور دستور ويژه قدرداني مي كنم .
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري افزود : انصافا از نخستين ساعات وقوع سيل همه كارگزاران دولت و نظام پاي كار آمده اند و همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهند كه اين وحدت و همدلي مثال زدني و ستودني است.
طبرسي با تقدير ويژه از رئيس جمهوري به خاطر سفر به منطقه سيلزده مازندران و همچنين اعزام معاون اولش به اين استان در ابتداي بحران سيل ، گفت : استقبال گرم مردم سيلزده كه در عرض چندين لحظه همه زندگيشان را از دست دادند از آقاي روحاني جاي تقدير دارد.
وي افزود : رئيس جمهوري نيز طي سخنانش از محبت و خونگرمي مازندراني ها قدرداني كرد و تاكيد كرد كه ادب و فرهنگ بالاي مردم اين سامان خستگي را از تنش به در كرد و اين افتخاري براي ما مردم مازندران است كه در حتي در سخت ترين شرايط زندگي ادب و مهمان نوازي را فراموش نمي كنيم .
امام جمعه ساري تاكيد كرد : خونگرمي ، مهرباني و استقبال بي نظير مردم از آقاي روحاني و هيات همراه قطعا مسئوليت مسئولان را بايد صد چندان كند زيرا از مردمي كه همه هستيشان را از كف داده اند انتظار هر نوع پرخاش و تندي مي رفت ولي آنها با ادب و متانت و مهمان نوازي هميشگي از مسئولان استقبال كردند.
نماينده ولي فقيه در مازندران گفت : حضور چشمگير روحانيون ، ائمه جمعه ، ارتش ، سپاه ، بسيج و غيره در اين واقعه اتحاد و همبستگي را به بهترين وجه ممكنه به نمايش گذاشت و دشمنان را نااميد كرد.
طبرسي همچنين از اطلاع رساني رسانه هاي رسمي به دور از هياهو و جنجال از بحران سيل اخير قدرداني كرد و اظهار داشت : انتظار اين است كه فعالان فضاي مجازي نيز در اين وضعيت كه مردم درد و رنج فراوان دارند از هر نوع سياه نمايي بپرهيزند تا بار رنجشان را مضاعف نكنند.
امام جمعه ساري با تاكيد بر اين كه قدرشناسي از زحمات نيروهايي كه پاي كار بوده اند و همچنان هستند يك وظيفه انساني است ، تاكيد كرد : از فعالان فضاي مجازي انتظار مي رود كه اين زحمات را ببينند و منعكس كنند و يا حداقل با سياه نمايي باعث خستگي بيشتر نيروهاي امدادگر و مسئولان نشوند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي مازندران همچنين با اشاره به پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب گفت : با رونق توليد و به كارگيري نام سال بايد تحريم ها و تهديد ها را ناكارآمد كنيم.
9919/1654

سرخط اخبار استان‌ها