۷ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۱۳
کد خبر: 83256278
T T
۰ نفر

64 گروه در ساخت مجسمه هاي شني ساحل بوشهر شركت كردند

۷ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۱۳
کد خبر: 83256278
64 گروه در ساخت مجسمه هاي شني ساحل بوشهر شركت كردند

بوشهر-ايرنا- معاون فرهنگي و رسانه اي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر گفت: با حضور ٦٤ گروه از مهمانان نوروزي و شهروندان بوشهري مجسمه هاي شني در ساحل خليج فارس ساخته شد.

به گزارش ايرنا، عبدالرضا عالي پور سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: ايجاد نشاط و شادابي در جامعه، توجه به محيط زيست و پاك نگهداشتن طبيعت و شناسايي بخش هنرهاي محيطي از مهمترين اهداف اين برنامه بود.
وي تاكيد كرد: برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري در سواحل علاوه بر معرفي اماكن تاريخي، در جذب و ماندگاري گردشگر نيز نقش بسياري دارد.
عالي پور اظهار داشت: هنر يكي از شاكله هاي مهم نظام فرهنگي است كه ايجاد آرامش و درك زيباشناختي و نياز به زيبايي را در جامعه گسترش مي دهد.
وي بيان كرد: ٧٥ برنامه فرهنگي، هنري و قرآني توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در ايام نوروز تدارك ديده شده كه بيشتر آنها علاوه بر مركز در شهرستان ها نيز برگزار مي شود.
معاون فرهنگي و رسانه اي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر گفت: اين اداره كل به عنوان متولي فرهنگ و هنر همه تلاش خود را براي رضايت مهمانان و شهروندان در ايام نوروز بكار گرفته است.
در پايان با اهداي كتاب از همه سازندگان مجسمه هاي شني بر روي شن هاي ساحل تجليل شد.
6043/7212

سرخط اخبار استان‌ها