۶ فروردین ۱۳۹۸، ۰:۳۴
کد خبر: 83254699
T T
۰ نفر

شليك موشك به مناطق تحت كنترل رژيم صهيونيستي

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۰:۳۴
کد خبر: 83254699
شليك موشك به مناطق تحت كنترل رژيم صهيونيستي

غزه - ايرنا- گروه هاي مقاومت فلسطيني اعلام كردند كه در پاسخ به حملات رژيم صهيونيستي به غزه شليك موشك به سمت مناطق اشغالي تحت كنترل اين رژيم را آغاز كردند.

به گزارش بامداد سه شنبه خبرنگار ايرنا از غزه، اين گروه هاي اعلام كردند كه شليك اين موشك ها به شهرك هاي سديروت و نتيفوت به دنبال ايجاد يك اتاق عمليات مشترك انجام شد.
بر اساس اعلام اتاق مزبور در اولين مرحله از اين شليك ها مناطق نزديك غزه مورد هدف قرار گرفت و در صورت ادامه تجاوزات رژيم صهيونيستي دايره موشك باران ها به شهرك هاي المجدل و السدود گسترش پيدا خواهد كرد.
بر اساس اعلام شبكه المنار گروه هاي مزبور 15 موشك در اولين مرحله به سمت اهدافي در مناطق اشغالي شليك كرده اند.
جنگنده ها و بالگردهاي رژيم صهيونيستي عصر دوشنبه مناطقي را در غزه تحت محاصره بمباران كردند كه يكي از آنها دفتر اسماعيل هنيه رئيس دفتر بخش سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) بوده است.
شليك موشك هاي مزبور به دنبال تهديد رژيم صهيونيستي از سوي گروه هاي فلسطيني صورت گرفت .
احمد مدلل از فرماندهان جنبش جهاد اسلامي فلسطين در گفت وگوي دوشنبه با خبرنگار ايرنا در غزه تاكيدكرد، تل آويو با قواعد درگيري در ميدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده كه پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهيم داد.
وي تصريح كرد: اگر دشمن صهيونيستي تهديدهاي خود را براي ريختن خون فلسطينيان عملي كند، مقاومت ساكت نخواهد ماند، دشمن صهيونيستي مي داند كه مركز هماهنگي بين نيروهاي فلسطيني توانسته قواعد درگيري را در ميدان نبرد ثابت كند.
آخرين خبر حاكي از آن است كه به دنبال موشك باران گروه هاي فلسطيني بر اساس اعلام شبكه الاقصي وابسته به حماس با ميانجيگري مصر قرار بر اين شده است تا دو طرف از ساعت 22 امشب به وقت محلي (30 دقيقه بامداد به وقت تهران) آتش بس اعلام كنند.
شبك**خاورم*1436*1708

سرخط اخبار جهان