۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83252855
T T
۰ نفر
امروز در شرایط حادثه زمان دعواهای سیاسی نیست

ساری - ایرنا - معاون اول رئیس جمهوری گفت: مهمترین كار در دوران اتفاقات بد، حفظ روحیه مردم است كه اگر در مشكلات احساس بی پناهی كنند از لحاظ روحی می شكنند و در همین شرایط برخی مشغول دعواهای سیاسی خود هستند كه این به روحیه مردم آسیب می زند.

به گزارش ایرنا ، اسحاق جهانگیری روز یكشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان مازندران كه به منظور ارائه راهكار و گزارش های سیل اخیر در ساری تشكیل شد افزود: درس های زیادی از حوادث می توان گرفت.
جهانگیری گفت: طی بازدید از مناطق آسیب دیده در حوادث مختلف كشور، یك وجه مشترك قابل مشاهده بوده است اینكه مردم، نمایندگان، روحانیون و مسئولان همه در صحنه بودند و این وجه مشترك همان همبستگی است.
وی افزود: سختی ها را می توان با همبستگی حل كرد، ما شرایط جدی و سخت تری هم پیش رو داریم، كشور گرفتار مشكلات جدی است، سیل دشمنی كرد اما امریكا دشمنی اش جدی تر و شدیدتر است، آمریكا میخواهد اقتصاد ما را متلاشی كند و به كشور آسیب جدی بزند.
معاون اول رییس جمهور تاكید كرد: راه برون رفت از مشكلات همین درس هایی است كه از سیل مازندران و زلزله كرمانشاه گرفتیم، می توانیم با همدلی و همراهی مشكلات را كاهش دهیم، كمك های مردمی به كرمانشاه تا حدی بود كه مسئولان از مردم خواستند اعزام به این منطقه را متوقف كنند.
جهانگیری گفت: در این حوادث با تدابیر و درس هایی كه گرفتیم نشان دادیم روحیه خوبی گرفته ایم.
جهانگیری ضمن تقدیر از حسین زادگان استاندار مازندران گفت: حضور استاندار، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان خود باعث دلگرمی مردم شده است.
7335/1899

سرخط اخبار سیاست