۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83252751
T T
۰ نفر

'چاه كمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد

۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83252751
'چاه كمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد

زاهدان- ایرنا- رئیس شبكه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین میزان بارندگی از روز گذشته تا صبح امروز /یكشنبه/ از ایستگاه بارانسنجی «چاه كمال» از توابع خاش با 20 میلیمتر بارش گزارش شده است.

محمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بارندگی ها سبب آب گرفتگی معابر و جریان یافتن برخی رودخانه های محلی در نواحی مركزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شد.
وی با بیان اینكه پس از چاه كمال، بیشترین بارندگی از ایستگاه باران سنجی «تمندان» با 19 میلی متر از توابع خاش گزارش شد،ادامه داد: بارش های قابل قبولی در نواحی مركزی و جنوبی سیستان و بلوچستان رخ داد به طوریكه به لحاظ تعداد ایستگاه و ارتفاع بارش، بیشترین بارندگی ها در ایستگاه های باران سنجی توابع شهرستانهای خاش، ایرانشهر، دلگان و بزمان ثبت شده است.
رئیس شبكه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به طور كلی از روز گذشته تا ساعت 7:30 صبح امروز حداقل از 55 ایستگاه باران سنجی گزارش بارش دریافت شد.
وی با بیان اینكه فعالیت این سامانه بارشی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد افزود:همچنان در ارتفاعات مركزی و جنوبی سیستان و بلوچستان احتمال جاری شدن موقتی روان آب،سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد.
9908**3213

سرخط اخبار استان‌ها