۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83245673
T T
۰ نفر

لیگ برتر فوتبال؛

استقلال به رتبه دوم رسید

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83245673
استقلال به رتبه دوم رسید

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران با برتری خانگی یك بر صفر مقابل نساجی مازندران به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر رسید.

به گزارش عصر شنبه ایرنا؛ از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، استقلال تهران كه در نیم فصل دوم عملكرد بسیار خوبی داشته است به مصاف نساجی مازندران رفت و با تك گل «مرتضی تبریزی» كه از روی نقطه پنالتی به دست آمد، صاحب برتری شد.
آبی پوشان پایتخت با برتری در دیدار امروز با 43 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تراكتورسازی به رتبه دوم صعود كردند.
«محمدرضا اكبریان» قضاوت این دیدار را عهده دار بود.
استقلال این دیدار را كاملا هجومی آغاز كرد و در دقایق ابتدایی علاوه بر اینكه یك مرتبه دیرك دروازه میهمان را به لرزه درآورد، چند فرصت مناسب گلزنی نیز داشت.
در دقیقه 28 «امین رضایی» دروازه بان جوان نساجی به دلیل مصدومیت جای خود را به «حامد لك» داد.
هرچند بازیكنان نساجی در ادامه عملكرد بهتری از خود نشان دادند، اما بازهم استقلالی ها برای گلزنی بی تابی می كردند و در دقیقه 38 «فرشید باقری» بختی مناسب را از دست داد.
در دقیقه 39 «مرتضی تبریزی» مهاجم استقلال پس از برخورد با دروازه بان میهمان سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را به سود میزبان نشان دهد.
«تبریزی» از این فرصت استفاده كرد و گل استقلال را به ثمر رساند.
نساجی نیمه دوم را بهتر آغاز كرد و در دقیقه 50 می توانست به گل تساوی دست یابد كه ضربه «رحمان جعفری» با اختلاف اندكی از دروازه استقلال به بیرون رفت.
در ادامه بازهم توپ و میدان در اختیار استقلال گرفت و ورود «طارق همام» به میدان موجب شد تا خط هافبك میزبان با قدرت بیشتری به كار ادامه دهد.
استقلالی ها با ارائه بازی حساب شده سعی بر حفظ نتیجه داشتند و تیم حریف نیز توان چندانی برای خلق موقعیت گلزنی نداشت.
بازیكنان میزبان در دقایق 78 و 80 فرصت های ایده آلی برای افزایش گل های خود داشتند كه «حامد لك» با واكنش های خود، دروازه تیمش را نجات داد.
**تركیب استقلال:
سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زكی پور، آیاندا پاتوسی، علی كریمی، فرشید باقری، اسماعیل گونكالس(داریوش شجاعیان)، مرتضی تبریزی(گادوین منشا) و محسن كریمی(طارق همام)
**تركیب نساجی:
امین رضایی(حامد لك)، مجتبی ممشلی، لاشا توتاتزه، محمد آبشك، رحمان جعفری، مهرداد عبدی، سجاد آشوری(امید سینگ)، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، آرفنگ دافه و حامد شیری(احمد عبدالله زاده)
ورزشی**3783**

سرخط اخبار ورزش