اهدای عناوین تکواندو قهرمانی آسیا به شهید جمهور

تهران- ایرنا- فدراسیون تکواندو عناوین قهرمانی رقابت‌های پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو قهرمانی آسیا در کشور ویتنام را به شهید راه خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی تکواندو طی روزهای گذشته در ۳ رویداد مهم در کشور ویتنام از جمله قهرمانی پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو قهرمانی آسیا شرکت کردند.

کاروان ایران در این رویداد علاوه بر کسب ۳۰ مدال طلا، نقره و برنز، عناوین مهم قهرمانی در کیوروگی و پاراتکواندو و عنوان نایب قهرمانی در بخش پومسه را به ارمغان آورد.

هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون جهت حضور در رویدادهای فوق در ویتنام حضور داشتند که خبر سانحه بالگرد برای رئیس جمهور و جمعی از همراهان منتشر شد.

در پی این سانحه دلخراش و شهادت جانگداز آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از جامعه بزرگ این رشته ورزشی، عناوین فوق در رقابت‌های قهرمانی تکواندو آسیا در ۳ بخش را به روح پر فتوح آن شهید مخلص و متواضع تقدیم کرد.

ساعی در این خصوص عنوان داشت: گرچه فقدان این خادم و هیات همراه ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است اما بی‌شک با وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور، جمهوری اسلامی ایران با حضور ملت همیشه در صحنه همانند همیشه بر تمامی موانع و مشکلات با سلامت فائق خواهد آمد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی همواره حامی ورزش بود و در بین اهالی ورزش جایگاه ویژه‌ای داشت. کوچک‌ترین کاری که می‌توانستیم جهت پاسداشت گوشه‌ای از زحمات وی انجام دهیم همین اتفاق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha