۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۳۳
کد خبر: 83242587
T T
۰ نفر

تكرار حملات فرقه گرایانه در پاكستان

۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۳۳
کد خبر: 83242587
تكرار حملات فرقه گرایانه در پاكستان

اسلام آباد - ایرنا - رسانه های پاكستان گزارش دادند ؛ تكرار حملات هدفمند و فرقه گرایانه در شھرھای مختلف این كشور جان سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، این رسانه های روز چهارشنبه اعلام كردند كه در پی دو فقره حمله از سوی عناصر تكفیری در شهرهای «راولپندی» و «دیره اسماعیل خان»، سه نفر جان خود را از دست دادند.
براساس این گزارش، «ثاقب بنگش» اهل شهر پاراچنار امروز در شهر راولپندی هدف تیراندازی مهاجمان ناشناس قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری «شیعه نیوز» پاكستان نیز اعلام كرد «غلام عباس و محمد قاسم» از شیعیان ساكن شهر دیره اسماعیل خان در ایالت خیبرپختونخوا از سوی عناصر تكفیری ترور شدند.
در همین حال علامه 'سید احمد اقبال رضوی' معاون دبیركل حزب مجلس وحدت مسلمین، از احزاب پیشروی سیاسی-مذهبی شیعیان پاكستان با برگزاری نشست خبری در اسلام آباد، تكرار حملات فرقه گرایانه در این كشور را محكوم كرد.
علامه رضوی اعلام كرد، این هفته پس از اقامه نماز جمعه در اسلام آباد راهپیمایی در محكومیت حملات تروریستی اخیر برگزار خواهد شد.
وی از نخست وزیر پاكستان و مسئولان ایالتی خواست تا اقدامات موثری را برای جلوگیری از تحركات عناصر تروریستی و تكفیری در كشور اتخاذ كنند.
روز گذشته ارتش پاكستان اعلام كرد؛ نیروهای اطلاعاتی این كشور تروریست هایی كه در حملات مختلف به حسینیه های شیعیان دست داشتند را بازداشت كردند.
آساق*274**1663**

سرخط اخبار جهان