۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
کد خبر: 83229321
T T
۰ نفر

سكوي شرقي و غربي متروي گلشهركرج گشايش يافت

۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
کد خبر: 83229321
سكوي شرقي و غربي متروي گلشهركرج گشايش يافت

كرج - ايرنا - سكوي شرقي و غربي ايستگاه متروي صادقيه - گلشهر كرج روز با حضور رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، فرنوش نوبخت مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در حاشيه اين آيين در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: اجراي اين پروژه با هدف افزايش پذيرش مسافر
و بالا بردن امنيت مسافران صورت گرفت.
وي ادامه داد: با توجه به حجم بالاي سفرها با متروي كرج - تهران در ساعات اوليه صبح و بعد از ظهرها ، ساخت سكوي جديد در گلشهر كرج از نيازها بود.
نوبخت با اشاره به اينكه در ايستگاه كرج بيشترين مسافر را داريم ، بيان داشت: اكنون با بهره برداري از سكوي جديد توقف در 2 سكو خواهيم داشت.
وي ادامه داد: از اوايل مهرماه سال جاري سه رام قطار اكپسرس بين كرج - تهران فعال شده كه در برخي ايستگاه ها توقف ندارند.
مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با بيان اينكه خط متروي تهران - كرج به خاطر وضعيت خاص و واقع شدن آن بين 2 استان از اهميت ويژه اي برخوردار است،گفت: تمام هزينه هاي اين خط در تهران تامين مي شود كه ضرورت دارد مسئولان البرز در اين خصوص همكاري كنند.
وي اظهارداشت: در صورت حمايت مسئولان البرز مي توان بهره وري اين خط را بيشتر كرد.
نوبخت اضافه كرد: اگر ايستگاه هشتگرد به ساير ايستگاه ها اضافه شود و از حمايت مسئولان البرز برخوردار نشويم بهره وري از اين خط به خاطرحجم بالاي مسافر با مشكل مواجه خواهد شد.
وي در بخشي ديگر از سخنانش با اشاره به اينكه اكنون متروي كرج داراي 2 رام قطار است، افزود: در صورتي كه اين قطار ها در اختيار متروي تهران قرار گيرد مي توان به كرج خدمات بهتري ارائه كرد.
وي تاكيد كرد: براي نگهداري و امنيت خط پنج مترو تهران- كرج سازمان قطار شهري تهران
متحمل هزينه هاي بالايي مي شود كه انتظار مي رود استان البرز در اين بخش كمك كند.
ايستگاه متروي كرج – تهران به طور متوسط روزانه حدود 40 هزار مسافر را جابه جا مي كند.
7410/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها