۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۱
کد خبر: 83219833
T T
۰ نفر
وزیر ورزش: آرین غلامی در شرایط سخت، تصمیم درستی گرفت

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینكه حركت ارزشمند آرین غلامی ملی پوش شطرنج در رویارو نشدن با حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی باعث شادی دل ایثارگران شد، گفت: این ملی پوش در شرایط سخت، تصمیم درست را گرفت.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه شورای معاونان این وزارتخانه از آرین غلامی شطرنج باز قائم شهری كه در مسابقات بین المللی سوئد از رویارویی از حریفی از رژیم صهیونیستی سرباز زد، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
وزیر ورزش و جوانان حركت آرین غلامی در روبرو نشدن با حریف رژیم صهیونیستی در مسابقات شطرنج بین المللی سوئد را ستایش كرد و این حركت را نشان از تربیت خوب و بینش سیاسی او دانست.
وی با ابراز خرسندی از پیشرفت تحصیلی این ورزشكار، تربیت خانوادگی او را ستود و اظهار داشت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت، تصمیمی درست برای حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی اتخاذ كند.
سلطانی فر رویارو نشدن غلامی با حریفی از رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در شرایطی كه تحریم های ناعادلانه و غیر قانونی آمریكایی ها، شرایط ویژه ای را در كشور ایجاد كرده، از طرفی برخی نا امنی هایی را هم گروه های معاند و تكفیری ها بوجود آوردند، هزینه های سنگینی برای تامین امنیت می پردازیم، به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید بدانیم چه هزینه هایی بابت فضای امن و با آرامش امروز برای كار و ورزش پرداخت می شود و چه جوان ها و چه سرمایه هایی، جان خود را فدای كشور و مردم و نظام می كنند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینكه حركت ارزشمند آرین غلامی باعث می شود دل ایثارگران شاد شود، اظهار داشت: حتما این حركت در تاریخ ثبت خواهد شد و به عنوان یك حركت ارزشمند و قهرمانانه در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، مطمئنا توشه ای برای اقدامات، حركات و برنامه های آینده آرین غلامی خواهد شد.
سلطانی فر در پایان با آرزوی موفقیت برای آرین غلامی تاكید كرد: خیلی دور نیست كه این ورزشكار ارزنده در تیم ملی ایران و در عرصه های رقابتی مهم قاره ای و جهانی درخشش های بیشتری داشته باشد.
ورزشی ** 1528**9129
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش