۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 83217601
T T
۰ نفر
نمايشگاه مديريت شهري نقش بسزايي در تعامل فرهنگي بين شهرها دارد

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: برپايي نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشور مي تواند در تعامل فرهنگي و اجتماعي بين شهرها و روستاهاي مختلف نقش بسزايي داشته باشد.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از نهمين نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشور در بندرعباس افزود: اين نمايشگاه فرصت بسيار خوبي براي شهرداران و دهياران هرمزگان و عموم مردم جهت تبادل تجربه با شهرداران و دهياران سراسر كشور است تا در جريان شيوه هاي كارآمد مختلف در حوزه مديريت شهري و روستايي قرار گيرند.
وي بيان داشت: تجربه هاي موفق مديريت شهري كه در همه شهرهاي كشور رخ داده، در نمايشگاه مديريت شهري و روستايي در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: شهرداري ها و دهياري هاي هرمزگان بايد به دستاوردهاي نمايشگاه مديريت شهري و روستايي توجه كنند.
همتي گفت: نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشورهمچنين فرصتي براي معرفي ظرفيت هاي گردشگري ايران و ارائه نوآوري ها در مديريت شهري است.
وي اظهارداشت: توسعه گردشگري دريايي در دستور كار شهرداري ها و دهياري هاي ساحلي به ويژه شهرداري بندرعباس قرار دارد.
نهمين نمايشگاه بزرگ مديريت شهري و روستايي كشور از يكم تا سوم اسفندماه ساعت 17 تا 22 در محل نمايشگاه‌هاي دائمي شهر بندرعباس برپا شده و آماده بازديد علاقه مندان است.
7195/6048

سرخط اخبار استان‌ها