۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83217567
T T
۰ نفر
توانمندي هاي چهارمحال و بختياري در نمايشگاه مديريت شهري معرفي شد

شهركرد- ايرنا- مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: توانمندي هاي شهري اين استان در همايش و نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشور به ميزباني بندرعباس معرفي شد.

يوسف اسلامي باباحيدري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاكيد كرد: همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، شهرداري هاي شهركرد و بروجن به نمايندگي از شهرداري هاي چهارمحال و بختياري در نهمين نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشور، شهرداري ها و دهياري هاي سراسر ايران در محل دائمي نمايشگاه هاي بندرعباس حضور پيدا كردند.
وي افزود: همچنين 9 شهردار چهارمحال و بختياري در همايش مديران شهري و روستايي كشور در تالار شهيد آويني بندرعباس حضور يافتند.
اسلامي باباحيدري تصريح كرد: در اين همايش مسائل و مشكلات مرتبط با مديريت شهري كشور مطرح و راهكارهاي پيشنهادي شهرداران با هدف رفع مشكلات موجود ارائه شد.
وي يادآور شد: شهرداري هاي شهركرد و بروجن در نهمين نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشور، شهرداري ها و دهياري هاي سراسر ايران آخرين دستاوردهاي 40 ساله انقلاب اسلامي را براي بازديدكنندگان ارائه كردند.
شهردار شهركرد نيز در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: در اين نمايشگاه فرصت هاي قابل سرمايه گذاري شامل هتل بزرگ شهركرد، برج هاي دوقلو، طرح نوسازي و بهسازي بافت فرسوده شهري، شهر هوشمند، مجتمع گردشگري سولدره، كمپ بزرگ ورزشي، مجتمع تجاري مسكوني ميرآباد، حمل و نقل درون شهري (تراموا)، هتل بوستان ملت و اكوپارك آبي به سرمايه گذاران ارائه و معرفي شد.
نورالله غلاميان دهكردي تاكيد كرد: شهرداري شهركرد در اين نمايشگاه مذاكراتي با تعدادي از سرمايه گذاران در خصوص تامين زيرساخت هاي لازم به منظور انجام سرمايه گذاري در طرح هاي مختلف مديريت شهري انجام داده است.
به گزارش ايرنا، نهمين نمايشگاه مديريت شهري و روستايي كشور، شهرداري ها و دهياري هاي كشور با حضور شهرداري ها، دهياري ها و شركت هاي ارائه كننده كالا و خدمات به اين نهادها در قالب 101 غرفه از يكم تا سوم اسفندماه جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بندرعباس برپا شده است.
در اين نمايشگاه شهرداري هاي شهركرد و بروجن به نمايندگي از شهرداري هاي چهارمحال و بختياري دستاوردهاي مديريت شهري اين استان را به نمايش گذاشتند.
چهارمحال و بختياري هم اينك 41 شهرداري فعال دارد و بزودي يك شهرداري ديگر به مجموع شهرداري هاي فعال اين استان افزوده مي شود.
7362/6021

سرخط اخبار استان‌ها