مردم در بزنگاه هاي خطر و تهديد نظام را تنها نگذاشته  اند

بجنورد- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان شمالي گفت: مردم در همه عرصه ها پيشتاز مسئولان بوده و در بزنگاه هاي خطر و تهديد، انقلاب و آرمان هاي آن را از ياد نبرده و پيشقدم تر از مسئولان به ياري نظام شتافته اند.

به گزارش ايرنا ولي الله حياتي روز يكشنبه در جمع مردم روستاي قوشخانه از توابع دهستان سنگر فاروج بيان داشت: انقلاب اميد را به روستاها برگرداند و حالا مردم روستاها، اميد انقلاب هستند.
وي افزود: شما كه در بزنگاه هاي انقلاب با جان و مال و فرزند از آرمان ها دفاع كرده ايد فردا يكبار ديگر خط بطلان بر ياوه گويي دشمنان خواهيد كشيد و به بهترين وجه پاسخ فاصله اندازان بين مردم و مسئولان را مي دهيد.
وي با اشاره به اينكه مسئولان هيچ منتي در خدمتگزاري به ملت ندارند، بيان داشت: همانطور كه تاكنون با همدلي و همفكري مسير تحقق اهداف انقلاب را هموار كرده ايم گام هاي بلندي براي توسعه كشور با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن برخواهيم داشت.
حياتي گفت: قياس شرايط روستاها در قبل و بعد از انقلاب نشان مي دهد كه چه خدماتي به بركت نظام اسلامي به نقاط محروم كشور رسيده است.
در اين آيين علاوه بر افتتاح طرح هادي روستاي قوشخانه، بهره برداري از گازرساني به 9 روستاي دهستان سنگر و نيز اورژانس 115 روستاي باش محله آغاز شد.
در نهمين روز از دهه فجر، 126 طرح با اعتبار 357 ميليارد و 980 ميليون ريال با حضور معاون سياسي استاندار خراسان شمالي در شهرستان فاروج به بهره برداري رسيد.
7187/5132

سرخط اخبار استان‌ها