۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶
کد خبر: 83203060
T T
۰ نفر
8 نماينده كشتي فرنگي ايران به مصاف حريفان جهاني مي روند

تهران- ايرنا- رقابت هاي بين المللي كشتي فرنگي جايزه بزرگ كرواسي آغاز شده است و 8 نماينده ايران پس از قرعه كشي، حريفان جهاني خود را در اين مسابقات شناختند.

به گزارش ايرنا از فدراسيون كشتي، رقابت هاي بين المللي كشتي فرنگي جايزه بزرگ كرواسي كه جزء طرح رنكينگ سيستم اتحاديه جهاني كشتي نيز محسوب مي شود از امروز شنبه به ميزباني شهر زاگرب آغاز خواهد شد و 8 كشتي گير جوان ايران با هدايت «حميد باوفا» به ميدان مي روند كه نتايج قرعه كشي نمايندگان كشورمان به اين شرح است:
در وزن 55 كيلوگرم كه 4 كشتي گير حضور دارند، «پويا دادمرز» در رقابت هاي دوره اي به مصاف آيازچي دوگوس، اكرم اوزتورك از تركيه و بوتز الكساندراف از روماني مي رود.
در وزن 60 كيلوگرم كه 21 كشتي گير حضور دارند «ميلاد رضانژاد حسينوند» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برالا توني برالا از كشور كرواسي مي رود و با توجه به شركت نكردن اين كشتي گير رضا نژاد در دور سوم با برنده كشتي گيران آمريكا، روماني و برزيل كشتي خواهد گرفت.
در وزن 72 كيلوگرم «محمدرضا مختاري» پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف الكساندر پايوين از روسيه مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد با برنده كشتي ميان چنگيز ارسلان از تركيه، بيرهوس از دانمارك و آرام واردانيان از ازبكستان كشتي مي گيرد. در اين وزن 21 نفر حضور دارند.
در وزن 77 كيلوگرم كه 17 نفر شركت كرده اند، «محمد ناقوسي» پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آنتونيو كامنجاسويچ از كرواسي مي رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه ميان فرقان بايراك از تركيه، پيتون والش از آمريكا و مارتين زابو از مجارستان مي رود.
در وزن 82 كيلوگرم كه 13 نفر حضور دارند، «حسين فروزنده» در دور نخست به مصاف تيموجت تروبولين از اسلووني مي رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور دوم با برنده برهان آكبوداك از تركيه و فيليپ اسمتكو از كرواسي مبارزه خواهد كرد.
در وزن 87 كيلوگرم «حسن فروزنده» در دور اول به مصاف گورامي ختسورياني از گرجستان مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور دوم با برنده مبارزه تديوس ميچاليك از لهستان و الكساندر استيپانتيك از سوئد پيكار مي كند. در اين وزن 21 كشتي گير شركت كرده اند.
در وزن 97 كيلوگرم «ابوالفضل سيد مهدوي» در دور اول با تريسي هانكوك از آمريكا كشتي مي گيرد و در صورت غلبه بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده كشتي ميان سي يئول لي از كره جنوبي و والنتين كابي از صربستان مي رود. در اين وزن 16 نفر حضور دارند.
در وزن 130 كيلوگرم كه 14 كشتي گير حضور دارند، «علي اكبر يوسفي» در ديدار نخست به مصاف عثمان ايلدريم از تركيه مي رود و در صورت غلبه بر اين حريف در دور بعد با پيروز مبارز ميان بالينت لام از مجارستان و آلين الكسيوس چيوراريو از روماني كشتي خواهد گرفت.
اين رقابت ها امروز آغاز مي شود و مسابقات شانس مجدد، رده بندي و فينال فردا (يكشنبه) برگزار خواهد شد.
ورزشي**9029**1597
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش