۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۲۳
کد خبر: 83197707
T T
۰ نفر
امنیت كشور حاصل استقرار انقلاب اسلامی است

كرج- ایرنا- فرمانده انتظامی البرز گفت: نیروی انتظامی در كنار سایر نهادی امنیتی به بركت انقلاب اسلامی ، توانسته امنیتی محسوس در كشور ایجاد كند.

سردار سرتیپ عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته افزود: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی در كنار سایر نهادهای امنیتی توانسته با مشاركت مردم آرامش و احساس امنیت عمومی را در كشور فراهم كند.
وی خاطرنشان كرد: با وجود اینكه امروز پیرامون مرزهای ما كشورهای متعددی درگیر چالش های امنیتی ، جنگ و مشكلات عدیده اجتماعی هستند اما در داخل كشور ما آسایش و امنیت روانی حاكم است.
محمدیان افزود: خوشبختانه ما كمتر شاهد مسائل ناامنی حاد آنطور كه در كشورهای دیگر وجود دارد، هستیم كه این مهم نیز به بركات انقلاب اسلامی است.
وی گفت: مردم امروز همراه و همدوش نیروی انتظامی هستند و پلیس نیز برگرفته از بطن جامعه است و با احساس تكلیف تلاش كرده تا امروز در چهار گوشه كشور امنیت مطلوب را شاهد باشیم.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: هرچند برخی مواقع در نقاط كور مرزهای كشور برخی افراد دست نشانده دشمن و معاند به صورت موردی مشكلاتی ایجاد می كنند اما اینها را نمی توان با امنیت كاملی كه در كل كشور حاكم است مقایسه كرد و نمودار امنیت كشور نشان می دهد كه در وضعیت مطلوبی قرار داریم .
محمدیان گفت: پلیس مهمترین شعار خود را پیشگیری و برقراری امنیت اجتماعی می داند و به خاطر حضور در بین اقشار مختلف مردم سعی كرده كاركرد اجتماعی و اهداف جامعه محور خود را سینه به سینه با اقشار مختلف مردم در میان بگذارد و از ظرفیت های مردمی برای آسایش و آرامش بهتر استفاده می كند.
وی افزود: همچنین نیروی انتظامی امروز سعی كرده با رویكرد علمی و دانش بنیان با نسل جدید بویژه دانشجویان و دانش آموزان ارتباط برقرار كند.
رئیس پلیس البرز اظهار داشت: امروز مردم پلیس را به عنوان یار واقعی می بینند و این مهم به واسطه حضور پررنگ پلیس در بین مردم است.
وی گفت: امروز به بركت نظام و انقلاب اسلامی شاهد اقتدار پلیس در كشور و بعد فراملی هستیم كه امیدواریم در كنار سایر نهادهای امنیتی بتوانیم نسل های آینده را در آرامش با سوی اهداف متعالی همراهی كنیم.
2098/6993

سرخط اخبار استان‌ها