۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 83173638
T T
۰ نفر
پيام خراسان شهرداري اروميه را شكست داد

مشهد- ايرنا- ديدار روز چهارشنبه تيم هاي واليبال پيام خراسان و شهرداري اروميه در مشهد با نتيجه سه بر يك به سود ميزبان پايان يافت.

به گزارش ايرنا در اين ديدار كه در راستاي مسابقات هفته نهم ليگ برتر واليبال كشور انجام شد، در ست نخست تيم شهرداري اروميه با نتيجه 25 بر 23 ميزبان را شكست داد اما در سه ست ديگر تيم پيام با نتايج 25 بر 20، 25بر 20 و 25 بر 17 ميهمان خود را شكست داد.
اين ديدار بر اساس راي كميته انضباطي فدراسيون واليبال در ارتباط با بازي 2 هفته پيش تيم هاي خاتم اردكان و پيام خراسان در مشهد، بدون حضور تماشاچي برگزار شد.
بر اساس اعلام نظر كميته انضباطي و به نقل از سايت فدراسيون واليبال، با توجه به اظهارات حاضرين و گزارش ناظر به استناد ماده 1-4-6 قوانين رسمي واليبال نتيجه مسابقه 2 هفته پيش تيم هاي خاتم اردكان و پيام خراسان در مشهد به خاطر امتناع تيم خاتم اردكان از ادامه مسابقه، سه بر صفر به نفع تيم پيام خراسان اعلام گرديد و در ارتباط با رفتار غير ورزشي و توهين آميز برخي تماشاگران و هواداران تيم پيام خراسان و هتك حرمت برخي بازيكنان تيم خاتم اردكان از سوي آنها و عدم كنترل تماشاگران توسط باشگاه پيام خراسان، با استناد به ماده 3 و ماده 1-4 آئين نامه انضباطي فدراسيون واليبال، تيم پيام خراسان به يك جلسه محروميت از حضور تماشاگر در بازي خانگي و پرداخت يكصد ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
در ادامه اين راي آمده است: سرگروه تشويق كنندگان تيم پيام خراسان كه با ترغيب تماشاگران و به كار بردن الفاظ ناشايست موجب برهم زدن فضاي سالن مسابقه گرديد، تا پايان فصل ليگ برتر سال 97 از حضور در سالن مسابقه واليبال محروم شد.
پس از صدور اين راي علي شيخ الاسلامي، مدير عامل باشگاه پيام خراسان در گفت و گو با رسانه ها از راي كميته انضباطي در باره محروميت هواداران مشهدي از تماشاي اين ديدار انتقاد كرد.
هم اكنون پيام خراسان با 18 بازي و 30 امتياز در رده چهارم جدول 13 تيمي ليگ برتر واليبال قرار دارد.
3221 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها