۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۸
کد خبر: 83173604
T T
۰ نفر
ذوالفقاري: وزارت كشور در برگزاري انتخابات آزموده و پخته است

تهران-ايرنا- معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور با تاكيد بر اين كه انتخابات مجلس در سال 98 مهمترين رخداد سياسي است، گفت: براي هر انتخابات افراد زيادي ساماندهي و آموزش مي بينند و اين نشان دهنده اين است كه بدنه وزارت كشور در برگزاري انتخابات بسيار آزموده و پخته است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ مراسم تكريم پورعلي مطلق مديركل سابق دفتر انتخابات و معارفه سيد اسماعيل موسوي مديركل جديد اين دفتر با حضور ذوالفقاري معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور عصر چهارشنبه برگزار شد.
حسين ذوالفقاري در اين مراسم به اهميت كار تيمي در دفتر انتخابات اشاره كرد و افزود: گرچه تيم و كار تيمي در به نتيجه رسيدن يك امر مهم است، اما مسئول كار سهم بالايي، در اين زمينه دارد.
وي افزود: آقاي پورعلي مطلق، هم به عنوان مسئول اين تيم، بسيار خوش درخشيد و در سلامت انتخابات، نحوه برگزاري انتخابات و مديريت تيم انتخابات، به خوبي اقدام كرد.
معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور ادامه داد: براي هر انتخابات افراد زيادي ساماندهي و آموزش مي بينند و اين نشان دهنده اين است كه بدنه وزارت كشور در برگزاري انتخابات بسيار آزموده و پخته است.
ذوالفقاري خاطر نشان كرد: انتخابات امري بسيار حساس است و يك خطا و اشتباه مي تواند، پيامدهاي مخربي را به همراه داشته باشد. اما خوشبختانه در انتخابات چند دوره گذشته شاهد بوديم كه با مديريت تيم آقاي پورعلي مطلق، كار به خوبي برگزار شد.
وي افزود: از زحمات ايشان تقدير و تشكر مي‌كنم و اميدوارم تجارب آقاي پورعلي مطلق، از اين پس نيز مورد استفاده قرار گيرد.
معاون وزير كشور در ادامه به مسئوليت‌هاي مختلف پيشين مديركل جديد دفتر انتخابات اشاره كرد و گفت: اين تجارب مي‌تواند در جهت كار در مسئوليت جديد بسيار كمك كننده باشد.
وي ابراز اميدواري كرد: آقاي موسوي با برخورداري از قدرت جواني و كمك دوستان دفتر انتخابات كار را به نحو مناسبي جلو ببرند.
معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور در ادامه به انتخابات سال آينده اشاره كرد و گفت: انتخابات 98 مهمترين رخداد سياسي سال آينده است و با توجه به تحولات كشور نيازمند برنامه ريزي و همكاري همه بخش هاي وزارت كشور با دفتر انتخابات براي برگزاري هرچه بهتر اين رقابت سياسي است.
ذوالفقاري تأكيد كرد: وزارت كشور مي تواند در حوزه سياستگذاري اجراي انتخابات، قوي تر عمل كند. در واقع؛ بايستي ريل‌گذاري و بايد ها و نبايد هاي اجراي انتخابات از اين مجموعه شكل بگيرد.
وي افزود: با همكاري حوزه هاي مرتبط وزارت كشور، سياست هاي انتخاباتي و رويكردها و بايدها و نبايدها در امر اجراي انتخابات، مشخص شود كه نتيجه آن مي‌توانند به مشاركت بالا، ايجاد انگيزه و سلامت هرچه بيشتر انتخابات بيانجامد.
معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور اخلاق مداري واقعي، زيست مؤمنانه و بزرگ منشي را دستاوردهاي حقيقي انسان در اين جهان فاني برشمرد و گفت: هدف انسان مؤمن از زندگي در اين دنيا جز كسب رضايت پروردگار و خدمت به خلق نيست و در اين مسير، ما وظيفه داريم به سهم خود، شرايط جامعه را به سمت رضايتمندي هرچه بيشتر مردم پيش ببريم و با وجود همه مشكلات، مهم اين است كه به سهم خودمان به خوبي كار كنيم.
ذوالفقاري با اشاره به اينكه نيازمند انسجام، اعتماد و همفكري بيشتري در بدنه وزارت كشور هستيم، گفت: رويكرد وزير كشور در انتخاب مديران جديد، انتخاب افراد شايسته از بدنه اين وزارتخانه است.
وي يادآور شد: همكاران بايد به نحوي عمل كنند كه موجب رشد و تعالي بيشتر سازمان از داخل شود؛ نه اينكه طوري برخورد كنند كه انتخاب مديران از داخل بدنه سازمان در آينده، تجربه ناموفق تلقي شود.
سيام**1058**1535

سرخط اخبار سیاست