۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰
کد خبر: 83172859
T T
۰ نفر
زنان باید بین حرفه و زندگی خود تعادل ایجاد كنند

قزوین - ایرنا - مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان ما باید بین زندگی شخصی و كاری خود تعادل ایجاد كنند تا نقش خود در هر 2 عرصه را به خوبی و بدون مشكل ایفا كنند.

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی روز چهارشنبه در همایش زنان كارآفرین، زندگی و كار كه توسط انجمن زنان كارآفرین و مشاركت اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد،افزود: با توجه به فراهم شدن امكان ادامه تحصیل برای دختران ایرانی و گسترش تعداد دانشجویان زن، اشتغال این افراد امروز به یكی از چالش های جدی كشور تبدیل شده است.
وی با بیان اینكه همه افراد و دانش آموختگان دانشگاهی امكان اشتغال در ادارات دولتی را ندارند، كارآفرینی را مهم ترین راه برای توسعه اشتغال از جمله برای بانوان دانست و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه حمایت از كارآفرینان گام های بلندی برداشته است.
ربیعی ادامه داد: باید بتوانیم با ایجاد فرصت های مناسب زنان را به افرادی نوآور، خلاق و توسعه گرا تبدیل كنیم.
وی همچنین گفت: زنان موفق در كارآفرینی افرادی هستند كه توانایی برقراری ارتباط موثر، مهارت، تعامل و توانایی تفكر شبكه ای و برقراری توافق را دارند.
ربیعی اظهار داشت: بانوان با بهره گیری از دانش جمعی و تولید افكار نو می توانند در حل مشكلات جامعه قدم های موثری بردارند.
وی افزود: این موضوع نیازمند آموزش خلاقیت است تا بتوانیم با خلق افكار و ایده های نو به سوی یك جامعه پیشرفته و موفق قدم برداریم.
7388*3013

سرخط اخبار استان‌ها