۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
کد خبر: 83172732
T T
۰ نفر

شيلات مجوز صيادان ترال كننده را باطل كند

۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
کد خبر: 83172732
شيلات مجوز صيادان ترال كننده را باطل كند

گناوه- ايرنا- دادستان عمومي و انقلاب ديلم گفت: شيلات موظف است مجوز صياداني را كه اقدام به صيد ترال غيرمجاز مي كنند، طبق توافق هاي انجام شده، ابطال كند.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي دادگستري ديلم به نقل از احمدرضا دامي دربرپايي ميز خدمات دادگستري در بخش امام حسن اين شهرستان افزود: برخورد با صيادان متخلف طبق قانون پيگيري و از صيادان اين بخش حمايت مي كنم.
وي اظهارداشت: صيادان امام حسن خواسته و مطالبه هاي صنفي خود را در چارچوب قانون پيگيري و از هرنوع اقدامي كه ثبات و امنيت جامعه را بر هم بزند، دوري كنند.
دبير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري ديلم با اشاره به تغيير كاربري هاي غيرمجاز در بخش امام حسن گفت: قانون مرجع نهايي است و مردم بايد در اين زمينه نسبت به اخذ مجوزهاي لازم اقدام كنند و هر اقدامي خارج از قانون باشد پذيرفته نيست.
دامي افزود: ايجاد آشوب و تجمع راه حل مناسبي براي پيگيري مطالبه ها نيست و بايد در چارچوب قانون مطرح و پيگيري شود و دادستاني نيز با هرگونه بي نظمي برخورد خواهد كرد.
وي بيان كرد: مسئولان با اتحاد و صداقت و تعامل براي حل مشكلات مردم تلاش كنند.
ميز خدمت دادگستري ديلم در بخش امام حسن باهدف تكريم و پاسخگويي مستقيم به مردم با حضور تمامي قضات برگزار كه به مسايل حقوقي آنان رسيدگي شد.
صيد ترال و تغيير كاربري هاي غيرمجاز عمده مشكلات و دغدغه هاي مطرح شده توسط مردم امام حسن در اين برنامه بود.
بخش ساحلي امام حسن از توابع شهرستان ديلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسيسات نفتي بهرگان واقع است.
6043/6164/7215

سرخط اخبار استان‌ها