۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83169156
T T
۰ نفر
در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب مردم را اميدوار و دلگرم كنيم

يزد - ايرنا - فرماندار اردكان با بيان اينكه در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب از تخريب و زير سؤال بردن يكديگر و نقدهاي تفرقه‌ برانگيز بپرهيزيم گفت: همه بايد مردم را اميدوار و دلگرم كنند.

به گزارش ايرنا هادي مقيمي روز يكشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شهرستان افزود: بدون ترديد چهلمين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران ويژگي‌هاي خاصي دارد كه بايد مدنظر داشته باشيم و برنامه‌هاي ويژه‌اي را تدارك ببينيم.
وي اضافه كرد: در شرايط امروز كه دنياي استكبار به خصوص آمريكا تهديدهايي را طرح كرد كه ايران چهلمين سال پيروزي انقلاب را جشن نخواهد گرفت.
فرماندار اردكان با بيان اينكه درحالي ‌كه به ‌رغم همه مشكلات، تحريم‌ها و مسائلي كه وجود دارد ملت ما سرزنده، شاداب و بانشاط در حال طي كردن مسيرهاي پيشرفت هستند تصريح كرد: اين مردم هميشه در صحنه حضور دارند و در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن امسال پرشورتر از هرسال شركت خواهند كرد.
مقيمي اظهار داشت: عدد چهل در فرهنگ و آيين ما داراي قداست خاصي است و مي‌طلبد كه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب به بهترين شكل ممكن و با استفاده از تمام ظرفيت‌ها برگزار شود.
وي گفت: انقلاب و نظام متعلق به همه است ما بايد تلاش كنيم كه برنامه‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به نحوه شايسته و مطلوبي در شهرستان اجرا شود.
فرماندار اردكان افزود: اين انقلاب به بركت خون شهدا و رهبري حكيمانه حضرت امام خميني (ره) به پيروزي رسيد و با تقديم هزاران شهيد در دوران دفاع مقدس نظام جمهوري اسلامي تثبيت شد و امروز نيز با رهبري هوشمندانه مقام معظم رهبري در حال پيشرفت است.
مقيمي اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل و شيوه ‌نامه هاي ارسالي از استان برنامه‌هاي دهه مبارك فجر از جمله افتتاح و بهره‌برداري از طرح ‌هاي عمراني، خدماتي، اجتماعي و فرهنگي در شهرها و روستاها به خصوص در حوزه اشتغال‌زايي، استفاده از ظرفيت فضاي مجازي براي ارائه گزارش عملكرد و دستاوردهاي چهل‌ ساله انقلاب، برگزاري ديدارهاي مردمي توسط مديران به‌ منظور بررسي و رفع مشكلات و دغدغه‌هاي مردم مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
برگزاري نمايشگاه دستاوردها و خدمات چهل ‌ساله نظام جمهوري اسلامي در شهرها و روستاها، مراسم نورافشاني و بانگ تكبير در شب 22 بهمن، جشنواره‌ها و مسابقات علمي، قرآني، فرهنگي، ورزشي در سطح شهرها و روستاها در مقاطع مختلف سني، ميزگردهاي علمي بررسي دستاوردهاي انقلاب اسلامي، استفاده از ظرفيت تشكل‌هاي مردمي در برنامه‌ها با رويكرد حفظ وحدت و خلاقيت، از اهم برنامه هاي دهه فجر امسال در اردكان است.
مركز شهرستان 98 هزار نفري اردكان در 60 كيلومتري شمال شهر يزد قرار دارد.
7544/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها