۱۹ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۵
کد خبر: 83165249
T T
۰ نفر
تغيير در بودجه سال آينده نيازمند همراهي نمايندگان است

اهواز – ايرنا – شهردار اهواز با اشاره به اينكه بودجه سال 98 شرايط سختي را براي شهرداري ها رقم مي زند گفت: تغيير در بودجه سال آينده نيازمند همراهي تمام نمايندگان كلانشهرها به ويژه اهواز است.

به گزارش ايرنا منصور كتانباف روز چهارشنبه در آيين افتتاح فرهنگسراي كوي رمضان اهواز ادامه داد: رياست شورا و اعضاي كميسيون اقتصاد انتقادات وارده به بودجه سال 98 در بخش مربوط به شهرداري ها را پذيرفته اند.
شهردار اهواز با اشاره به معضل بيكاري و لزوم ايجاد اشتغال گفت: بانوان داراي توانمندي هاي بسياري هستند از همين رو رايزني شده تا بخشي از بازارچه مجاور فرهنگسراي كوي رمضان در اختيار بانوان كارآفرين قرار گيرد.
كتانباف در خصوص فعاليت هاي انجام شده در اين سراي محله ادامه داد: چهارده فعاليت در اين سراي محله انجام مي شود كه هر كدام در قالب يك خانه تعريف شده اند كه از جمله آنها مي توان به خانه قرآن، رايانه، فناوري و بازيافت براي سراهاي محله اشاره كرد.
وي اظهار داشت: خانه سلامت، خانه رسيدگي به مسائل اجتماعي و شهروندي، خانه كودك و خانه تحقيق نيز از ديگر بخش هاي اين فرهنگسرا هستند.
به گفته شهردار اهواز سالانه حدود يكهزار ميليارد ريال از درآمدهاي شهرداري صرف جمع آوري و دفن زباله مي شود از همين رو بايد روش هاي تفكيك زباله را تقويت كرد.
وي تصريح كرد: در گام نخست بايد تلاش كرد تا توليد زباله به حداقل برسد و سپس تفكيك زباله از همان مبدا در دستور كار قرار گيرد.
وي در بخشي ديگر از سخنان خود به چهلمين جشن پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و يادآور شد: اين انقلاب صاحب دارد و بايد به دست صاحب اصلي خود يعني امام زمان (عج) برسد، همه ما بايد قدردان زحمات افرادي باشيم كه در به ثمر نشستن انقلاب نقش داشته اند.
بنابراين گزارش، تغيير سهم شهرداري ها در درآمدهاي حاصل از ماليات بر ارزش افزوده بودجه سال آينده سبب انتقاد شهرداري كلانشهرها شده است.
سراي محله كوي رمضان در مساحت 2هزار و صد متر و در سه طبقه امروز افتتاح شد.
9887/6064

سرخط اخبار استان‌ها