۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۳۱
کد خبر: 83165097
T T
۰ نفر
100 فقره تصادف در روز باراني اصفهان اتفاق افتاد

اصفهان - ايرنا - رييس پليس راهور استان اصفهان گفت: امروز چهارشنبه به دنبال بارش باران حدود يكصد فقره تصادف خسارتي و جرحي در كلانشهر اصفهان رخ داد كه هيچكدام از آنها فوتي نداشت.

سرهنگ رضا رضايي در گفت و گو با ايرنا افزود: از اين تعداد تصادف فقط حدود هفت فقره منجر به جراحت افراد شد و بقيه آنها خسارتي بود.
وي با بيان اينكه بيشتر تصادف هاي امروز در سطح بزرگراه ها اتفاق افتاد، تصريح كرد: بدليل بارندگي هاي چند روز گذشته سطح معابر و خيابان هاي اصفهان شست و شو شده بود و امروز لغزندگي نداشتيم.
رضايي خاطرنشان كرد: مردم نيز امروز نكات ايمني به هنگام رانندگي در مواقع باراني از جمله سرعت مطمئنه و فاصله طولي مناسب را به خوبي رعايت كردند و تصادف خاصي نداشتيم.
وي درباره تراكم و وجود راهبندان در خيابان ها و بزرگراه هاي اصفهان توضيح داد: به هنگام بارندگي، سرعت خودروها كاهش مي يابد و در نتيجه تراكم و ترافيك آنها در سطح خيابان زياد مي شود.
به گزارش ايرنا با ورود سامانه بارشي از عصر روز سه شنبه بيشتر نقاط استان اصفهان، باراني و در مناطق سردسير و كوهستاني بارش ها به صورت برف گزارش شده است.
بارش باران از بامداد روز چهارشنبه در كلانشهر اصفهان آغاز شد. اين بارندگي، آب گرفتگي بسياري از معابر را بهمراه داشت و عبور و مرور خودروها را مشكل كرد.
3011/6026/

سرخط اخبار استان‌ها