۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83163315
T T
۰ نفر
17 نفر از عوامل تيراندازي در ماهشهر بازداشت شدند

آبادان - ايرنا - فرماندار بندر ماهشهر گفت: در پنج روز گذشته 17 نفر از عوامل اصلي تيراندازي در اين شهرستان شناسايي و بازداشت شدند.

محسن بيرانوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به تشديد برخورد با عوامل تيراندازي در اين شهرستان اظهار داشت:از ابتداي سالجاري تاكنون 74 مورد تيراندازي در سطح اين شهر گزارش شده است.
وي به كشف 135 قبضه اسلحه جنگي و شكاري طي امسال در اين شهرستان خبر داد و گفت:در اين مدت 125 نفر نيز در ارتباط با تيراندازي در بندر ماهشهر دستگير و روانه زندان شدند.
بيرانوند بيان داشت: بر اساس بررسي انجام شده، بيشترين تيراندازي در شهرستان ماهشهر مربوط به درگيري مسلحانه بين 2 طايفه بوده كه شناسايي و دستگيري عوامل آن همچنان ادامه دارد.
وي گفت:با وجود وساطت بزرگان و ريش سفيدان اين 2 طايفه همچنان به درگيري ادامه داده از اين رو براي كنترل اوضاع نيروي انتظامي وارد عمل شده است.
فرماندار ماهشهر افزود: بخشي از تيراندازي ها در سطح شهر مربوط به مراسم عروسي و سوگواري است، كه طبق مصوبه شوراي تامين در صورت ادامه اين روند و تا شناسايي عوامل تيراندازي داماد و پدر داماد در مجالس عروسي و نيز صاحب مجلس عزا بازداشت مي شوند.
تيراندازي در مجالس شادي و عزا به يك معضل جدي در استان خوزستان تبديل شده كه تاكنون مرگ تعدادي را رقم زده است.
شهروندان ماهشهري و بندر امام از صداي شليك اسلحه به ويژه در ساعات شب به تنگ آمده و خواستار برخورد جدي نيروي انتظامي و دستگاه قضايي با عوامل اين تيراندازي ها شدند.
9858/6068

سرخط اخبار استان‌ها