۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴
کد خبر: 83158407
T T
۰ نفر
كشور در حوزه فرهنگی و اقتصادی با فتنه دشمن مواجه است

تهران -ایرنا - امام جمعه موقت ورامین با بیان این كه فتنه دشمنان هیچ گاه تمامی ندارد اظهار داشت : كشور در حوزه فرهنگی و اقتصادی با فتنه دشمن مواجه است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین گفت : ولایت فقیه ركن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اشراف زاده ها، نجومی بگیرها، چند تابعیتی ها، دل دادگان به غرب، غارتگران بیت المال و منفعت طلب های مقام پرست، ولایت فقیه را مانع مقاصد شوم خود می بینند .
وی افزود : توهین ها، تهدیدها، تحقیرها، هم نوایی با رسانه های مزدور بیگانه به این دلیل است كه ولایت فقیه در برابر زیاده خواهی آنان ایستاده است.
وی گفت : امروز ایران اسلامی درحوزه های فرهنگی گرفتار فتنه جدی است .فضای مجازی، برخی تحركات در حوزه فیلم و تئاتر و سینما و نشر كتاب از جمله اقداماتی است كه دشمن علیه نظام تدارك دیده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز بسیاری از ضعف های حوزه اقتصادی ناشی از ضعف نظارت و مدیریت است، امروز دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی كه بخشی از آن ها مربوط به تحریم ها و بخش عمده دیگری نیز به عدم كفایت درونی مرتبط است، مردم را ناامید كند.
وی با اشاره به افول قدرت آمریكا در منطقه گفت : رئیس جمهور آمریكا با وجود تمام هزینه هایی كه كشورش در عراق كرده مجبور شد تا از ترس به صورت پنهانی و شبانه به این كشور سفر كند، چرا كه می داند خون مظلومان گریبان جنایتكاران را خواهد گرفت.
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست