۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
کد خبر: 83154990
T T
۰ نفر
استقلال و خودكفايي كشور در گرو تلاش كشاورزان است

تهران- ايرنا- نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي گفت: خودكفايي، استقلال و آزادي جمهوري اسلامي از راه كار و تلاش كشاورزان ميسر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، سيدرضا تقوي امروز (سه شنبه) در مراسم سي و سومين مراسم معرفي و انتخاب نمونه‌هاي ملي كشاورزي اظهار داشت: در سال هاي اخير، تلاش ها و اقدام هاي خوبي در وزارت جهاد كشاورزي انجام شده است.
به گفته وي، اين وزارتخانه با مجموع سياست‌ ها، برنامه ‌ها و اقدام هاي ارزشمند، آينده خوبي را در تامين غذاي مردم نويد مي دهد.

** كشاورزان بايد زكات محصولات خود را بپردازند
تقوي گفت: كشاورزان بايد زكات محصولات كشاورزي را پرداخت كنند تا بركت از مالشان نرود.
وي افزود: سلامتي، عزت و نشاط مردم از طريق كشاورزي رقم مي‌خورد و حاكميت موظف است به معيشت مردم برسد.
وي تصريح كرد: كشت‌هاي گلخانه‌اي، پرورش ماهي در قفس، آبياري علمي، گياهان دارويي و كشت فراسرزميني و اصلاح نژاد دام از جمله اقدام هاي موثر و مهمي به شمار مي رود كه به آن توجه شده است.
تقوي افزود: اين نشست‌ها و همايش‌ها بهانه‌اي است تا يك ارزش متعالي را در ذهن بنشانيم و اگر روح قدرداني و شكرگزاري تقويت شود در واقع روح فداكاري و عزت‌خواهي را تقويت كرده‌ايم.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي بر استقلال و خودكفايي تاكيد كرد و گفت: بايد با تلاش، كار، علم و دانش فقر را از كشور بزداييم.
به گزارش ايرنا، امروز در سي و سومين دوره معرفي نمونه‌هاي ملي بخش كشاورزي از 158 كشاورز برتر در سالن فجر سازمان تحقيقات آموزش و ترويج كشاورزي تهران تقدير شد.
در حال حاضر بيش از 122 ميليون تن انواع محصولات كشاورزي در بخش هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
اقتصام**9186**2022
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد