۴ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۰۰
کد خبر: 83147562
T T
۰ نفر
ساوه رتبه برتر فرمانداري هاي استان مركزي را كسب كرد

ساوه - ايرنا - معاون استاندار مركزي و فرماندار ساوه گفت: اين شهرستان رتبه برتر را در ارزيابي فرمانداري هاي استان مركزي از آن خود كرده است.

«محمد بهاروند» روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: ارزيابي امسال فرمانداري هاي استان امسال با شيوه و ساختاري متفاوت و در قالب شاخص هاي «عمل و نمايه هاي اجتماعي و فرهنگي استان» انجام شد.
وي افزود: شاخص هاي مورد ارزيابي اوايل امسال در قالب 29 بند از تفاهمنامه منعقد شده ميان فرمانداران و اداره كل اجتماعي و فرهنگي استانداري به مديريت ارشد تمامي شهرستان هاي استان مركزي ابلاغ شد.
فرماندار ساوه خاطرنشان كرد: مجموعه فرمانداري اين شهرستان با اجراي 79 درصد از اين شاخص ها توانست رتبه برتر را كسب كند و فرمانداري هاي اراك، خمين و شازند در رتبه هاي بعدي قرار گرفتند.
بهاروند گفت: ‌مدت زماني كه كارنامه عملكردي دستگاه هاي استان مركزي بر اساس شاخص هاي تعيين شده مورد رصد و ارزيابي قرار گرفت 9 ماه بود.
وي گفت: 87 دستگاه اداري فعال در استان مركزي از جمله فرمانداري ها در اين ارزيابي مورد رصد و پايش قرار گرفتند.
ساوه به دليل موقعيت مهم اقتصادي و تمركز بخش مهمي از صنايع كشور و نيز قرار گرفتن در مسير شمال به جنوب و نيز مركز به غرب كشور از شهرستان هاي تاثير گذار استان مركزي است .
اين شهرستان از سوي وزارت كشور نيز به عنوان «فرمانداري ويژه» شناخته مي شود.
6539.6013/

سرخط اخبار استان‌ها