یدك كش های اعزامی تا یك ساعت آینده به كشتی سانحه دیده می رسند

تهران - ایرنا - معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: یدك كش های اعزامی از بندر انزلی، تا یك ساعت آینده برای كمك رسانی به كشتی سانحه دیده در دریای خزر، به بندر آستارا می رسند.

«هادی حق شناس» شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با ارایه جزئیاتی از كشتی تجاری حادثه دیده در دریای خزر، افزود: مشكل به وجود آمده فنی بوده و تا سه ساعت آینده برطرف می شود.
به گزارش ایرنا، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش اعلام كرد كه یك كشتی تجاری ایران در دریای خزر در حال غرق شدن است.
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، اضافه كرد: یك فروند كشتی تجاری كه بعد از ظهر امروز – پنجشنبه – از بندر آستارا بارگیری كرده بود به دلیل فشار وارد شده در پی «پوش» كشتی توسط یدك كش ها، از ناحیه پاشنه آسیب دیده كه هم اینك دو یدك كش از بندر انزلی برای كمك رسانی به این كشتی اعزام شده اند.
وی ادامه داد: هم اینك نیروهای امدادی از بندر انزلی برای كمك رسانی به این كشتی اعزام شده اند.
حق شناس اظهار داشت: این كشتی به دلیل مواج بودن دریا در وضعیت اضطراری قرار گرفته اما مطمئنا با كمك یدك كش های اعزامی غرق نخواهد شد.
این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان كرد: كشتی ها به هنگام خروج و ورود به بنادر به دلیل فاصله كم بین دو موج شكن باید توسط یدك كش ها هدایت شوند.
وی فاصله فعلی كشتی آسیب دیده تا بندر را 400 متر اعلام كرد و گفت: بزودی به این كشتی كمك رسانی خواهد شد.
اقتصام**6984**9189**
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد