۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83099688
T T
۰ نفر

هفت ميليارد ريال دلار از يك خودرو در مشهد كشف شد

۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83099688
هفت ميليارد ريال دلار از يك خودرو در مشهد كشف شد

مشهد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: از يك خودروي سواري پژو اسكناسهاي دلار به ارزش هفت ميليارد ريال كشف و در اين زمينه دو متهم دستگير شدند.

فرماندهي انتظامي خراسان رضوي روز چهارشنبه به نقل از سردار محمد كاظم تقوي گزارش داد: در پي كسب اطلاعاتي مبني بر شناسايي يكي از عاملان اخلال در نظم و امنيت عمومي گروههاي دايره آگاهي كلانتري سناباد با ردزني متهم مورد نظر را پس از شرارت و عربده كشي در خيابان شيرازي مشهد در اقدامي غافلگيرانه در حالي كه كه قصد فرار با خودروي پژو را داشت دستگير كردند.
وي گفت: در حالي كه پليس متهم را به كلانتري سناباد انتقال مي‌داد ماموران انتظامي با حركت و رفتار مشكوك راننده يك دستگاه خودروي سواري پژو پارس در خيابان مطهري مواجه شدند. راننده و سرنشين اين خودرو به محض مشاهده خودروي گشت پليس با سرعت زياد متواري شدند.
او افزود: ماموران انتظامي با تعقيب اين خودرو متهمان را در ابتداي خيابان شهيد قرني مشهد دستگير كردند كه در بازرسي از خودروي پژو مقاديري دلار كشف شد. راننده پژو در بازجويي اعتراف كرد كه راننده خودرو تريلر است و در مسير تركمنستان ايران كار مي كند كه مقداري دلار از كشور همسايه گرفته و قصد تبديل آن به پول رايج ايران را داشته است.
پليس در بازرسي از اين خودرو بيست و يك قطعه اسكناس 100 دلاري و 369 منات تركمنستان كشف كرد.
7496/1858

سرخط اخبار استان‌ها