۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83074468
T T
۰ نفر
دونده البرزي مدال نقره مسابقات بين المللي ماراتن را كسب كرد

كرج-ايرنا- ورزشكار البرزي مدال نقره مسابقات بين المللي دو نيمه ماراتن به ميزباني ارمنستان را كسب كرد.

رئيس هيات دووميداني استان البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا گفت: 2 ورزشكار از البرز به اين دوره از رقابت ها اعزام شدند كه محمد رضا سيرائي در رده سني پيشكسوتان در ماده پنج كيلومتر مدال طلا و منصور بيات ديگر ورزشكار البرزي مدال نقره را از آن خود كردند.
محمد قلي مرادي در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: كمبود پيست هاي دووميداني جدي ترين مشكل اين ورزش در استان است.
وي اضافه كرد: 2 پيست تارتان در استاديوم شريعتي و انقلاب كرج وجود دارد كه نيازمند بازسازي هستند و در صورت ترميم و بازسازي مشكل اصلي ورزش دووميداني استان برطرف مي شود.
مرادي گفت: قول هايي در اين رابطه داده شده و مدير كل ورزش و جوانان استان البرز نيز به صورت جدي به دنبال برطرف شدن اين مشكل ورزش دووميداني استان است.
وي با اشاره به اينكه قهرمان آسيا و جهان در رشته دووميداني از استاديوم شريعتي كرج با وجود زير ساخت هاي ضعيف تربيت شده اند، گفت: نبود پيست سبب شده كه در استاديوم شريعتي به دليل تمرين هاي همزمان ديگر هيات هاي ورزشي، مجبور به تعطيلي تمرينات دووميداني شويم.
رئيس هيات دووميداني استان البرز افزود: شهرستان هاي البرز از جمله طالقان و اشتهارد نيز به دليل نداشتن پيست دووميداني با مشكل مواجه هستند اين در حالي است كه اين 2 شهرستان ظرفيت اين را دارند كه در رشته هايي به خصوص استقامت و پرتاب ديسك به صورت تخصصي فعاليت كنند.
مرادي گفت: البرز، استعدادهاي فراواني در رشته هاي ورزشي از جمله دووميداني دارد كه در صورت توسعه زير ساخت هاي ورزشي در اين استان و توجه هر چه بيشتر به اين بخش مي توان قهرمانان بيشتري را پرورش داد.
«بيش از يك هزار و 700 نفر از ورزشكاران البرزي در رشته دووميداني فعاليت مي كنند.»
7414/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها