۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
کد خبر: 83070710
T T
۰ نفر
حفظ وحدت ملی بیش از گذشته اهمیت دارد

اصفهان - ایرنا - آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان بازگشت به وحدت و یكپارچگی را زمینه‌ ساز رفع همه مشكلات پیچیده دانست و گفت: حفظ وحدت ملی بیش از گذشته اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار با حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی افزود: ایجاد اختلاف بین مسوولان و قوای كشور، یكی از حربه‌ های معاندان و بدخواهان است و در این شرایط حساس، همه وظیفه دارند به وحدت ملی، برادری و یكپارچگی بیش از گذشته اهمیت دهند تا با همبستگی بتوانند بر مشكلات پیش رو چیره شوند.
وی مسوولان را به هم افزایی و ارتباط با مردم همراه با خوش‌ رفتاری، گفتار نیكو، تواضع و مهربانی توصیه كرد و افزود: طبق آنچه در تعالیم دینی بر آن تاكید شده، وقتی امكان رفع همه نیازهای مردم نیست و مشكلات بزرگ در زمان كوتاه حل نمی‌ شود، مسوولان دست‌ كم باید با زبان نرم و رفتار نیكو، رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست آورند.
آیت الله مظاهری با اشاره به اهمیت خلوص نیت و تاثیر بسزای آن در تحصیل نتیجه مطلوب، گفت: اگر همه به ویژه مسوولان در انجام كارها و در پیشبرد اهداف، خلوص نیت داشته باشند، به این معنا كه به غیر از رضای خدا، انگیزه دیگری در نظر نباشد، به طور قطع پروردگار عالم به آنها یاری می‌ رساند و در رسیدن به اهداف متعالی خویش برای خدمت به مردم موفق خواهند شد.
رییس حوزه علمیه اصفهان، نقش و تاثیر توسل به اهل‌ بیت (ع) در استجابت دعا و نیز پیروزی در صحنه ‌های حساس را یادآور شد و تاكید كرد: حل مشكلات فعلی و رفع برخی موانع، نیاز به توجه جدی و توسل به اهل‌ بیت (ع) دارد.
این مرجع تقلید با قدردانی از تلاش و فعالیت مسوولان و خیران به ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برای بهبود وضعیت سلامت و درمان مردم، خدمت ‌رسانی به مردم را به ویژه در شرایط كنونی، كاری بزرگ و عبادت ‌آمیز برشمرد.
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی روز پنجشنبه برای بازدید و افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی به اصفهان سفر كرد.
وی همچنین در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی فیلم مهر سلامت اصفهان شركت كرد.
3011 / 2093
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست